بهترین ریش تراش موجود در بازار ایران کدام است؟

در صورتی که قصد خریدن ریش‌تراش دارید و می‌خواهید بدانید بهترین ریش تراش موجود در بازار ایران کدام است؟ باید برندهای معروف ریش تراش را بشناسید و بدانید که نکات مهم و ضروری در انتخاب این وسیله چیست؟

انتخاب بهترین ریش‌تراش که هم کیفیت بالا داشته باشد و هم بتواند نیاز شما را برآورده سازد، خیلی سخت نیست. در صورتی که قیمت برای شما مهم نیست و می‌خواهید یک ماشین ریش‌تراش و اصلاح صورت با‌ کیفیت، با تمام امکانات و قابلیت‌های لازم داشته باشید، سعی کنید برند‌های معروف و شناخته شده را برای خرید انتخاب کنید. در هنگام آشنایی با لوازم شخصی برقی زنانه و مردانه و انتخاب آن‌ها معمولا این برندها بیشتر خودنمایی می‌کند. از طرفی به علت ساخته شدن از مواد باکیفیت، بیشتر رضایت کاربران را جلب می‌کند. این برند‌ها برای اینکه محبوبیت خود را از دست ندهند، محصولات بی‌کیفیت تولید نمی‌کنند و همواره سعی می‌کنند، کیفیت محصولات خود را روزبه روز ارتقاء ‌دهند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

برند‌های معروف ریش‌تراش

برند‌های فیلیپس، پاناسونیک، براون و موزر از برند‌های معروف در تولید ماشین ریش تراش و اصلاح سر و صورت هستند. هر کدام از این برند‌ها؛ از جمله برند فیلیپس، محصولات متنوعی دارند و برای هر نوع سلیقه و مو و پوستی، ماشین اصلاح مخصوصی تولید کرده‌اند. شما می‌توانید متناسب با هزینه‌ای که برای خرید در نظر دارید و با در نظر گرفتن فاکتورهای مهم و ضروری در انتخاب یک ریش‌تراش، از مدل‌های متنوع این برندها انتخاب کنید.

نکات مهم و ضروری در انتخاب بهترین ریش تراش بازار ایران

ویژگی‌هایی وجود دارند که باید هنگام خرید یک ماشین ریش تراش به آن‌ها دقت کنید تا از انتخاب خود پشیمان نشوید. مهم‌ترین این نکات و ویژگی‌ها، عبارتند از:

بیشتر بخوانید:  پرسه ببر در خیابان های هیوستون +تصاویر

نوع طراحی دستگاه

طراحی ارگونومیک یک ماشین ریش تراش، متناسب با شکل دست، از نکات بسیار مهم است. زیرا در صورتی که طراحی بدنه ماشین ریش‌تراش مناسب باشد، در زمان اصلاح دست شما خسته نمی‌شود یا دستگاه از دست شما نمی‌افتد.

نوع برش و تکنولوژی اصلاح

هر کدام از ماشین‌های ریش‌تراش با تکنولوژی نوع برش‌ چرخشی یا مستقیم، ویژگی‌های خاص خود را دارند؛ اما مدل‌های چرخشی معمولا اصلاح تمیز‌تری نسبت به ماشین‌های با تکنولوژی برش مستقیم دارند.

قابلیت برش در جهت‌های مختلف

در صورتی‌که ماشین اصلاح، قابلیت برش در جهت‌های مختلف را داشته باشد، می‌تواند موهای صورت شما را در هر جهتی به راحتی در دام اندازد و خیلی سریع آن را اصلاح کند.

قابلیت استفاده ماشین به صورت خشک و مرطوب

این امکان به شما کمک می‌کند که در هر جا و حالتی، اصلاح صورت خود را بدون دردسر انجام دهید.

ضد آب بودن ریش‌تراش

ریش‌تراش‌هایی که قابلیت استفاده در زیر دوش آب را دارند، ضد آب هستند و جنس تیغه‌های آن‌ها از استیل ضد‌زنگ است. عمر تیغه‌های این ماشین‌ها بسیار طولانی است و نگهداری و تمیزکاری آن‌ها هم نسبت به سایر ریش‌تراش‌ها بسیار راحت‌تر است.

نوع باتری و منبع تغذیه

مسلما اصلاح صورت با ماشین‌های ریش تراش بی‌سیم و با قابلیت شارژ مجدد، نسبت به ماشین‌های ریش تراش سیم‌دار، راحت‌تر است؛ چون سیم برق ماشین اصلاح، کمی دست و پاگیر است.

قابلیت حمل و استفاده آسان در شرایط مختلف مانند سفر هم از دیگر مزیت‌های ماشین‌های اصلاح بی‌سیم است. البته در این مورد، توجه به کیفیت و مدت شارژدهی باتری، مورد مهمی است که حتما باید در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید:  آیا بذر کتان برای لاغری شکم و پهلو مفید است؟

نوع  شارژر باتری ماشین ریش تراش

شارژر بعضی از ریش تراش‌های دارای باتری شارژی، از نوع استند هستند و با قرار دادن ماشین روی استند، شروع به شارژ کردن باتری می‌کنند.

قابلیت شارژ سریع باتری

مواقعی پیش می‌آید که نیاز دارید تا باتری را سریع‌تر شارژ کنید. ریش‌تراش‌‌های با ‌کیفیت، قابلیت شارژ سریع دارند و در زمان مسافرت و بیرون از خانه، با وجود این قابلیت با مشکلی در اصلاح صورت خود مواجه نخواهید شد.

مدت زمان قابل استفاده پس از شارژ

در زمان خریدن ریش تراش شارژی، حتما به کیفیت باتری توجه کنید. باتری‌های با کیفیت، هم دوام و عمر طولانی‌تری دارند و هم مدت زمان استفاده کردن از آن‌ها پس از شارژ کامل، بیشتر است.

قابلیت اصلاح صورت با شماره‌های مختلف

اگر دستگاه شما قابلیت اصلاح با شماره‌های مختلف از جمله، شماره صفر را داشته باشد، بهتر است و شما می‌توانید با هر شمارهی ایاااا‌ای، صورت خود را اصلاح کنید.

جنس تیغه‌ها

جنس تیغه بعضی از ماشین‌های ریش تراش از نوع خود تیز شونده است و نیازی به تعویض و یا تیز کردن ندارد.

وزن ریش تراش

سبک بودن ماشین ریش‌تراش بسیار ضروری است، چون در زمان استفاده، دست شما را خسته نخواهد کرد و حمل آن هم آسان‌تر خواهد بود.

ابعاد ریش‌تراش

ابعاد مناسب دستگاه باعث می‌شود هم استفاده از آن راحت‌تر باشد و هم جابجایی آن در مسافرت آسان‌تر باشد.

داشتن امکانات اضافی

داشتن امکانات اضافی از جمله خط‌زن و امکان اصلاح موی بینی، از مزیت‌های یک ماشین اصلاح به شمار میید.‌آیند.

معرفی یک ریش تراش خوب از برند فیلیپس

همان‌طور که گفته شد، برند‌های معروف، ریش‌تراش‌های متنوعی تولید می‌کنند. بعضی از آن‌ها قابلیت‌های خاص و قابل توجهی دارند؛ برای مثال ماشین ریش تراش فیلیپس مدل Philips S9711/23 Shaver یکی از دستگاه‌های بسیار عالی با امکانات ویژه است.

بیشتر بخوانید:  انواع نخ و پارچه را بهتر بشناسیم

این ماشین اصلاح صورت، از نوع برش چرخشی و 360 درجه است که باعث می‌شود بتوانید موهای صورت خود را به صورت کامل اصلاح کنید. از آنجایی که تیغه‎های این مدل ریش‌تراش، از جنس استیل ضد‌زنگ است، می‌توانید از آن، زیر دوش آب هم استفاده کنید و حتی پس از اصلاح، آن‌ها  را بشویید.

از دیگر ویژگی‌های این ماشین ریش تراش، قابلیت تیز شدن خودکار تیغه‌هاست؛ این ویژگی باعث می‌شود استفاده از ماشین راحت‌تر باشد و نیازی به تیزکردن تیغه‌ها یا تعویض آن‌ها به علت کند شدن نداشته باشید.

این ریش‌تراش دارای باتری‌های با ‌کیفیت و قابل شارژ است و شما می‌توانید با شارژ کردن باتری‎های آن به مدت 60 دقیقه، حداکثر 50 دقیقه از دستگاه استفاده کنید. ویژگی دیگر این ماشین اصلاح، مجهز بودن آن به فناوری خاصی است که با استفاده از تیغه‎هایی با نام «V-Track Precision Blades»  موهای صورت را اصلاح می‌کند. در واقع، این نوع از تیغه‌ها، موهای صورت را قبل از اصلاح، در بهترین شکل و حالت قرار می‎دهند تا اصلاح بهتری انجام گیرد؛ این قابلیت باعث می‌شود آسیب کمتری به پوست صورت برسد و اصلاح دقیق‎تر انجام شود.

بیان اینکه بهترین ریش‌تراش موجود در بازار ایران کدام است؟ نیاز به دانستن ویژگی‌های یک ماشین ریش‌تراش خوب و با ‌کیفیت دارد. در نظر گرفتن این فاکتورها باعث می‌شود که خریدی خوب و به صرفه داشته باشید و تجربه اصلاح صورت برای شما تجربه‌ای لذت‌بخش شود.

مطلب پیشنهادی

دانه چیا برای لاغری بخوریم یا نه؟

در سال‌های اخیر دانه چیا و فوایدش را زیاد شنیده‌ایم. ماده‌ای که حتی به عنوان …