تزئین زیر شیشه میز ناهار خوری

میز ناهار خوری یکی از لوازم محبوب خانگی است که جلوه خاصی را به منازل می بخشد. انتخاب یک میز ناهار خوری در داشتن یک دکوراسیون جذاب و شیک کمک شایانی را به شما می کند.

این میز های ناهار خوری دارای انواع مختلفی هستند که عبارتند از:

  • میز ناهار خوری چوبی
  • میزز ناهار خوری استیل
  • میز ناهار خوری کلاسیک
  • میز ناهار خوری فلزی
  • میز ناهار خوری سلطنتی
  • میز ناهار خوری راحتی

همچنین این میز های ناهار خوری دارای انواع ساز ها و شکل های مختلفی هستند که عبارتنداز:

  • دایره و گرد
  • مستطیل
  • مربع
  • بیضی

میز های ناهار خوری دارای پایه ها و سطح های گوناگونی هستند و می توان آن ها را با هم ترکیب نمود برای مثال می توان میز ناهار خوری با پایه های استیل و سطح شیشه ای و یا چوبی داشت.

این تنوع در شکل و نوع این میزها سبب آن شده که به راحتی با انواع مبل ها و دکوراسیون ها ست و هماهنگ شوند.

میز ناهار خوری شیشه ای

ابن نوع میز با داشتن سطحی شیشه ای زیبا سبب بازتاب نور آفتاب به اطراف خود می شود و همین امر موجب بزرگ تر دیده شدن فضای آشپزخانه و یا پذیرایی می شود.

در این نوع میز از شیشه های مقاوم در برابر فشار، ضربه، گرما و سرما استفاده می شود و این شیسه ها به راحتی ترک و یا آسیب نمی بینند.

این میزها را می توان با انواع متریال ها و نوع های مختلف میز های ناهار خوری ست و هماهنگ نمود. و به علت تنوع بالا در انتخاب این نوع میز دست شما را برای یک دکوراسیون خاص و لاکچری باز می گذارد و می توانید باقی وسایل خانه تان را با این میز ست کنید.

بیشتر بخوانید:  بررسی مهمترین دلایل اجاره ماشین

این میز ها را می توانید در انواع ساز ها از 4 نفره تا 12 نفره تهیه و خریداری نماید

                                                  میزناهار خوری شیشه ای

مزایا میز ناهار خوری شیشه ای

  • داشتن ظاهری شیک و هارمونی
  • ست شدن با انواع پایه های میز
  • بزرگ جلوه دادن فضای داخلی
  • منعکس کننده نور
  • تمیز کردن و نگهدارای آسان
  • دارای سبک های متنوع و متفاوت

معایب میز ناهار خوری شیشه ای

  • باید مرتبا تمیز و پاک شود.
  • ماندن اثر انگشت و لک های متعدد
  • احتمال خطر شکستن و آسیب رساندن به افراد
  • دارای گوشه های تیز و آزار دهنده

تزئین زیر شیشه میز ناهار خوری

همانطور که به آن اشاره شد این میز ناهار خوری 4 نفره دارای سطح شیشه ای براقی هستند که دو طرف و زیر آن به راحتی قابل مشاهده هستند. که این قابلیت مهم به ما این امکان را می دهند که با استفاده از تزئین های گوناگون و متفاوت ظاهری شیک و جذابی را به این میزهای یک نواخت ببخشیم و  به دکوراسیون منزلمان جلوه خاص و دوست داشتنی بدهیم.

در بحث تزئینات و چیدمان باید اظهار کرد که فقره کاملا وابسته به سلیقه و خلاقیت فرد دارد و می تواند در افراد مختلف این موارد متفاوت باشد، در این مقاله به چندین نمونه از این تزئینات اشاره می شود تا شما بتوانید از طریق آن ایده بگیرید و مطابق سلیقه  و خلاقیت خودتان از آن ها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  جای دست‌های مرموز متعلق به کیست؟

تزئین میز ناهار خوری شیشه ای با گل خشک و گلدان های رنگی و متنوع

همانطور که می دانید همیشه روی میز های ما یک گلدان زیبا قرار داشته است که جلوه خاصی را به میز ما می بخشید، امروزه این گلدان ها دارای تنوع ظاهری و رنگ های متنوعی هستند که شما می توانید با توجه به سایقه خود آن را برای میز ناهار خوردی خانه تان تهیه کنید. می توانید از گل های طبیعی و خوش عطر در داخل گلدان ها استفاده کنید. و همینطور با استفاده از گل برگ های رنگی خشک شده زیر سطح میزتان را به زیبایی هر چه تمام تر تزئین کنید.

تزئین میز با عکس

تزئین میز ناهار خوری شیشه ای با شمع

اصولا شمع ها عضو جدا نشدنی از دکوراسیون خانه های ما هستند و می توانیم آن ها را در جای، جای خانه قرار دهیم. شما می توانید از شمع های کوچک رنگی و به اصطلاع وایمری در زیر شیشه میزتان بهره ببرید.

تزئین میز ناهار خوری شیشه ای با چراغ های رنگی

برای بهره گیری از این نوع تزئین کافیست، چند ریسه رنگی یا طرح دار را انتخاب کنید و آن را به شکل های مختلف مانند قلب در بیاورید و آن را به برق متصل کنید.

تزئین میز ناهار خوری شیشه ای با موجودات دریایی

برای تزئین این نوع میز می توانید با استفاده از صدف های متنوع و رنگی و همچنین توتیا به زیر میز خود جلوه خاصی بدهید.

تزئین میز ناهار خوری شیشه ای با  گیاه

بیشتر بخوانید:  بانک کتاب های درسی و کمک درسی با بهترین کیفیت

برای این نوع تزئین می توانید با گیاهان کوچک همچون، کاکتوس های رنگارنگ و گیاه های متنوع زیر میز خود را تبدیل به یک تراریوم کنید که امتحان این مورد بسیار جذاب و دوست داشتنی خواهد بود.

تزئین میز ناهار خوری شیشه ای عکس های دوست داشتنی

یکی دیگر از انواع تزئینات شیشه میز ناهارخوری استفاده از عکس های قدیمی و یا جدید از آدم هایی که دوستشان دارید می باشد. شما می توانید با قرار دادن عکس اعضای خانوادتان همیشه به یاد آن ها باشید.

تزئین میز ناهار خوری شیشه ای با پاف

با استفاده از پاف های رنگی و متنوع و قرار دادن آن ها زیر میز ناهار خوری کم جا جلوه خاص و متنوعی را به فضای شما خواهد داد.

تزئین میز ناهار خوری شیشه ای با کتاب و مجله

شما می توانید با قرار دادن انواع مختلف کتاب ها با جلدهای رنگی و جذاب در زیر میزتان ظاهری متفاوت و جدیدی را به دکوراسیون خانه و آشپزخانه تان بدهید.

تزئین ترکیبی میز ناهار خوری شیشه ای

شما می توانید میز ناهار خوری خود را با انواع مختلف و متنوع لوازم دکوری تزئین کنید برای مثال می توانید از ترکیب شمع و گل های خشک در کنار هم استفاده کنید.

تزئین با استفاده از ریسه

سخن آخر

همان طور که در این مقاله به آن اشاره شد شما می توانید با استفاده از لوازم و اشیاء گوناگون میز ناهار خوری شیسه ای خود را از یک ظاهر ساده و بی روح به یک قسمت جذاب دکوراسیون منزلتان تبدیل نماید.

مطلب پیشنهادی

بهترین آرایشگاه زنانه خوب در زعفرانیه تهران چه ویژگی های دارد

یک آرایشگاه زنانه خوب در زعفرانیه تهران چه ویژگی هایی دارد؟ این سوال از جمله …