تولید محتوای روانشناسی

امروزه رقابت بالایی برای به دست آوردن بیماران جدید در بین روانشناسان و روان درمانگر ها وجود دارد. یکی از مسائل مهمی که درمانگرها با آن مواجه اند، نیاز این افراد برای یافتن بیماران جدید و در عین حال حفظ بیماران فعلی است که این کار مستلزم وجود یک استراتژی بازاریابی قوی و جامع و استفاده از تولید محتوای روانشناسی است .

از آنجایی که بیماران همیشه به درمانگر احتیاج ندارند، مشاوران و روانشناسان نیاز دارند که مدام بیمار های جدید پیدا کنند که این کار مستلزم پیمودن یک مسیر خاص است. اگر شما به یک روانشناس احتیاج دارید در وهله اول،  باید تصمیم بگیرید که به یک روانشناس با متدهای روز نیاز دارید یا یک روانشناس با رویه عملکرد ثابت. مشکل بسیاری از درمانگران و روانشناسان این است که تاکتیک های سنتی بازاریابی موجود برای آنها پرهزینه است از این رو باید به فکر یک راه دیگر برای بازاریابی کار خود باشند که به صرفه تر باشد‌.

بیشتر بخوانید:  ادکلن، باعث مرگ ناپلئون بناپارت شده است!

در دنیای امروز که همه چیز دیجیتالی شده است، اکثر کسب و کار ها به تولید محتوای دیجیتال وصل است و هیچ حرفه ای از این قاعده مستثنا نیست، مشاوران و روانشناسان هم برای اینکه به کار خود وسعت دهند می توانند پیج یا سایت شخصی خودشان را راه اندازی کنند که به معرفی شغل آن ها و بازاریابی کمک کند  که در این مرحله آنها به تولید محتوا روانشناسی نیاز دارند .

راهکارهای پیشرفت تولید محتوای روانشناسی

  • ساخت یک وب سایت حرفه ای

اولین قدم در توسعه کسب و کار، داشتن یک وبسایت حرفه ای است. روانشناسان و درمانگر ها باید بدانند همان طور که فضای داخلی سالن انتظار شان برای مخاطبان حائز اهمیت است، داشتن یک سایت حرفه ای هم برای جلب توجه بیمار و اعتماد سازی بیشتر لازم و ضروری است .اکثر بیماران بر اساس ظاهر وبسایت درمانگر خود، عملکرد آن ها را قضاوت می کنند، به طور معمول ۷۵ درصد از مردم با توجه به ظاهر و طراحی وبسایت اعتبار یک شرکت را می سنجند .

  • بررسی فرصت های تولید محتوای روانپزشکی
بیشتر بخوانید:  دختری که کامل یخ زده بود به طرز شگفت انگیزی زنده شد!

در اینترنت جستجو کنید و کلید واژه های مربوط در موتور های جستجو که روزانه توسط مخاطبان جستجو میشود را  بیابید و بر اساس همان مطلب بگذارید و تولید محتوای متنی داشته باشید.  قطعا رقبا و افراد زیادی از این استراتژی استفاده می کنند؛ پس سعی کنید مطالب را خلاقانه بنویسید و در مورد انواع مطالب دیگر سرچ کنید و به این موضوع از جنبه های دیگر نگاه کنید تا یک محتوای متفاوت از بقیه داشته باشید .

  • متمایز کردن مخاطب تولید محتوای روانشناسی

ابتدا مشخص کنید برای چه طیفی از جامعه  تولید محتوای روانشناسی انجام می دهید. آیا این محتوا را برای بیماران می نویسید؟ یا برای کسانی که به روانشناسی علاقه دارند؟ یا برای قشر روانشناس؟ همیشه در نظر داشته باشید که مخاطب شما از چه دسته ای است تا بتوانید محتوای بهتری ارائه کنید.

  • بهینه سازی وبسایت برای سئو
بیشتر بخوانید:  ریش تراش خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

ساختن یک وبسایت خوب و عالی بسیار مهم است. ‌ همچنین مطمئن شوید که از وبسایت شرکتی استفاده می کنید که درک کاملی از موتورهای جستجوگر داشته باشد، چرا که اگر سایت سئو مناسبی نداشته باشد بعدها با مشکل مواجه خواهید شد .گوگل ادوردز را فراموش نکنید چرا که می تواند جایگزین موقتی مناسبی برای سئو باشد.

 روش ها و ابزارهای بازاریابی مرتبط با روانشناسی

همچون دیگر صنعت ها، در روانشناسی هم تکنیک ها و استراتژی های بازاریابی محتوایی تغییر می کنند و روند رو به رشدی دارند. در مورد استراتژی های روانشناسی کاملاً به روز باشید و از رشد آنها بی خبر نمانید و انواع اطلاعات لازم را کسب کنید.

استفاده از ویدیو و فیلم های کوتاه

برای جذب مخاطبان کم حوصله می توانید ویدیوها را جایگزین محتوای متنی کنید و با ساخت ویدیو های جذاب، روی مخاطب خود بیشتر تاثیر بگذارید و در زمان کمتری حرف‌های بیشتری را در قالب فیلم یا انیمیشن بیان کنید .

مطلب پیشنهادی

رژیم کانادایی چیست؟ لاغری در 15 روز!

انتخاب رژیم غذایی مناسب برای کاهش وزن با توجه به گزینه‌های متعدد موجود می‌تواند برای …