خریدانواع کرم ضد افتاب خارجی اصل رنگی و بی رنگ باکاوربالا 2023(مناسب انواع پوست)

خریدانواع کرم ضد افتاب خارجی اصل رنگی و بی رنگ باکاوربالا 2023(مناسب انواع پوست)

مراقبت از پوست و استفاده از لوازم و روتین های پوستی مناسب,برای اکثر افراد به خصوص بانوان و دختران جوان بسیار حایز اهمیت است .ضد افتاب هم یکی از مهم ترین روتین های پوستی است که نباید استفاده از ان را پشت گوش بیندازید چه در هوایی که افتاب نداشته باشد چه در اب و هوای گرم وافتاب سوزان که اشعه های uvb(عامل سرطان های پوستی) و uva (عامل اصلی افتاب سوختگی) ان مستقیم روی پوست تاثیر گذاشته و باعث خشکی التهاب قرمزی و … اسیب های جدی دیگر میشود. بهترین کرم ضد افتاب ضد لک خارجی, انواع کرم ضد افتاب , ضد آفتاب بی رنگ,با spf متفاوت ,مناسب نوع پوست و… فاکتور های مهمی است که در خرید ضد افتاب خوب باید به ان توجه کنید که در ادامه بصورت کامل به توضیح ان میپردازیم.

کرم ضد افتاب

این کرم به نوعی کرم روز محصوب میشود و حتما باید بین روتین پوستی مورد استفاده گنجانده شود .اشعه های مضر افتاب مخصوصا دو اشعه uvb و uva که اثرات مخربی روی پوست دارند دایما تاثیرات منفی خود را روی پوست میگذارند اگر پوست حساسی دارید یا در محیطی زندگی میکنید که افتاب سوزانی دارد برای جلوگیری از اثرات بد این اشعه ها باید کرم مناسب پوست خود و با spf مناسب را استفاده نمایید.

spf درضد افتاب چیست و چقدر باید باشد؟

spf در ضد افتاب چیست؟ یا spf ضد افتاب چند باشه خوبه؟؟ یا spf ضد افتاب چند باید باشد ؟؟؟!!! و… از جمله سوالاتی است که به ذهن همه ما خطور میکند ولی بهتر است بدانید که کلمه spf به انگلیسی : Sun Protection Factor به معنای فاکتور محافظت از نور خورشید میباشد و عددی که در روی انواع کرم درج میشود به معنای قدرت محافظت ان کرم از پوست در برابر نور خورشید است.برای تخمین زمان دقیق محافظت کرم مورد استفاده باید زمان 10 دقیقه را ضرب در میزان spf ان محصول نمایید تا بفهمید که چقدر از پوست شما در برابر نور مستقیم افتاب محافظت میکند.

برای خرید ضد افتاب ایزیدین اصل اسپانیا میتوانید عبارت :” کرم ضد آفتاب ایزدین نیکس شاپ” را در گوگل جستجو کرده و وارد نیکس شاپ شده و خرید نمایید.

چه کسانی باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنند؟(فواید استفاده )

در جواب اینکه چه کسانی باید از کرم ضد افتاب استفاده کنند ؟ یا چه کسانی نباید از ضد افتاب استفاده کنند؟ باید بگوییم این کرم با فرمولاسیون فوق العاده خود علاوه از اینکه در برابر افتاب سوختگی محافظت میکند جلوی بیماری های خطرناکی مثل سرطان پوست را نیز میگیرد.این کرم همچنین کلاژن ساز بوده و از پیری زود رس پوست جلوگیری میکند و زیبایی خاصی به پوست میبخشد.از افتادن لک و مک و بروز التهاب و قرمزی جلوگیری میکند. مناسب همه سنین هم هست و بهترین زمان استفاده از کرم از همان دوران کودکی که پوست صاف و تمیز و عاری از هر گونه الودکی است شروع میشود وبهتر است استفاده گردد.

انواع کرم ضد افتاب

جدا از میزان spf این محصولات که باعث تمییز انها از همدیگر میشود فاکتور های دیگری مثل نوع پوست,دارای رنگدانه بودن و یا بدون رنگدانه بودن, وموارد اینچنینی که شرکت های بزرگ سازنده با توجه به این موارد انواع مختلفی را تولید و روانه بازار کرده اند هم وجود دارد. ضد افتاب ها به دو نوع کلی فیزیکی و شیمیایی تقسیم میشوند.

بیشتر بخوانید:  جمجمه‌ای که یک شبه ارزشمند شد+عکس

ضد افتاب های فیزیکی یا مینرال :

دارای دو عنصر خیلی مهم به نام های اکسید تیتانیوم و اکسید روی هستند که در سطح پووست جذب میشوند و باعث منحرف شدن اشعه های مضر خورشید میگردند.این نوع ضد افتاب در ان واحد تاثیر خود را گذاشته و با ایجاد یک لایه ذخیم روی پوست تاثیر خود را میگذاردو باعث سفیدی و شادابی پوست نیز میگردد.

ضد افتاب شیمیایی :

این نوع ضد افتاب از مواد مختلفی تشکیل شده اند که جذب لایه بالایی پوست میشوند و از تاثیر اشعه های خورشید جلوگیری به عمل میاورند. بعد از 20 دقیقه عمل میکنند و بر خلاف نوع فیزیکی سبک هستند .

انواع ضد افتاب بر اساس تایپ پوست و بافت

کرم : این نوع کرم ها دارای بافت چربی هستند و روی پوست پخش میشوند.این نوع کرم برای افراد با پوست خشک بسیار مناسب است.

ژل کرم : این نوع ژل کرم دارای بافت ژلی بوده و بسیار سبک میباشد.برای پوست های چرب و معمولی مناسب است.

اسپری : این نوع هم بصورت اسپری و گاز گونه هستند و به راحتی روی پوست اسپری شده و روی پوست حالت مایع به خود میگیرند و با ماساژ دورانی روی پوست میتوان روی کل پوست پخش کرد.

لوسیون : اگر پوستتان مستعد جوش و اکنه هست و دنبال محصولی با بافت سبک میگردید که جلوی منافذ پوست را نبندد لوسیون های ضد افتاب انتخابی مناسب برای شماست.

فلویید : اگر پوست چرب و مختلطی دارید و دنبال ضد افتاب سبکی میگردید فلویید ها بهترین انتخاب رای شما هستند چون بخاطر بافت بسیار سبک خود به سرعت جذب پوست میشوند.

برای خرید ضد افتاب بیودرما اصل میتوانید با زدن روی لینک مقابل : “ ضد افتاب فلویید بی رنگ با اس پی اف 50 بیودرما ” وارد فروشگاه نیکس شاپ شده و خرید نمایید.

کرم ضد افتاب بی رنگ و رنگی

نوع دیگری از ضد افتاب ها دارای رنگدانه هستند که خیلی کاربردی و مفید بوده و کار را برای خرید این کرم اسان کرده اند.این محصولات چون دارای رنگدانه هستند با توجه به رنگ پوست تنظیم میشوند .بی بی کرم و سی سی کرم ها از این نوع کرم ها هستند و هم چنین نوع دیگری از این محصولات ابرسان بوده و حاوی مرطوب کننده میباشند که برای افرادی که پوست خشکی دارند مناسب است مرطوب کننده سیتی شیلد نوتروژینا (ضد افتاب نوتروژینا) که هم ابرسان میباشد و هم ضد افتاب از این نوع هست.

بهترین کرم ضد افتاب

اساسا کشور های و شرکت های زیادی در زمینه تولید این محصولات فعال هستند و محصولات زیادی تولید و روانه بازار کرده اند که هر کدام از انها بسته به نوع پوست و رنگ پوست متفاوت اند .کسانی که پوست حساسی دارند باید هر دوساعت یکبار کرم خود را تجدید کنند تا از افتادن لک ومک روی صورت جلوگیری نمایند. همه ما همیشه با این سوال که :”بهترین ضد افتاب چه ضد افتابی است” مواجهیم؟اما بهترین جواب برای این سوال این است که در خرید ضد افتاب خوب باید به ترکیبات و فرمولاسیون ان دقت کرد .چون استفاده از مواد نامرغوب و نامناسب در فرمولاسیون بعضی از این محصولات باعث ضربه زدن به پوست شده و عوارض جبران ناپذیری به بار می اورند.همچنین بعضی از این محصولات دارای رنگندانه هستند و متناسب با رنگ پوست انتخاب میشوند که باید در خرید انها به رنگ پوست دقت کرد.تعدادی ازمحصولات دارای رایحه بوده و افرادی که به بو الرژی دارند و حساس هستند باید در انتخاب این موارد دقت نمایند.

بیشتر بخوانید:  هدایای تبلیغاتی برای خانم‌ها

برای خرید ضد افتاب الارو اصل میتوانید عبارت :” کرم ضد افتاب رنگی الارو نیکس شاپ” را در گوگل جستجو کرده و وارد نیکس شاپ شده و خرید نمایید.

بهترین کرم ضد افتاب خارجی

برند ها و مارک های خارجی مختلفی در زمینه تولید انواع ضد لک و ضد افتاب فعالیت دارند که :نوتروژینا, فارماسی, اکسول, نیوول, ایزیدین,ترینوا و.. از جمله انها هستند که محصولات فوق العاده با کیفیت بی نظیر و مناسب انواع پوست را تولید کرده اند.نکته ای که در مورد این محصولات خارجی مورد نظر است این است که باید دقت کنید حالت دوفاز نداشته باشند چرا که در این صورت خاصیت خود را از دست میدهند.

بهترین کرم ضد افتاب و ضد لک فرانسوی

یکی از بهترین کرم های ضد افتاب و ضد لک فرانسوی مرطوب کننده سیتی شیلد نوتروژینا (ضد افتاب و ابرسان نوتروژینا) میباشد که ساخت کشور فرانسه بوده و حاوی spf 25 نیز است و چون حاوی هیالورونیک اسید است ابرسان پوست محصوب میشود همچنین بخاطر دارا بودن سالسیلیک اسید ضد لک هم محصوب میشود . دایمتیکون در ضد افتاب(دایمتیکون موجود در این کرم) ارامبخش پوست بوده و برای پوست های حساس مناسب است.

بهترین کرم ضد افتاب ایرانی

در میان محصولات مراقبت پوست ایرانی شرکت های زیادی تولید کننده ضد افتاب هستند که : سینره, شون, مای, کالیستا,پریم, ضدآفتاب درماتیپیک,ضد آفتاب پیکسل را میتوان نام برد که بعضا کیفیت خوبی داشته و قابل استفاده اند.

برای خرید ضد افتاب پریمیوم اکسول با spf50 میتوانید عبارت :”ضد افتاب پریمیوم اکسول نیکس شاپ” را ر گوگل جستجو کرده و وارد نیکس شاپ شده و خرید نمایید.

ترکیبات کرم ضد افتاب ضد لک چیست؟

طبیعی و وگان بودن این محصولات هم طبیعتا مهم است. با توجه به رابطه مستقیم این محصولات با پوست توجه به ترکیبات و فرمولاسیون انها خیلی مهم است .با میان امدن اسم ترکیبات یا فرمولاسیون همه ما در وحله اول این سوال :”بهترین کرم ضد آفتاب گیاهی ایرانی کدام است؟” به ذهنمان خطور میکند ولی باید توجه داشت که در ترکیبات این محصولات باید از مواد و عناصر مرغوب و مفید استفاده شود .پیشنهاد میشود از ضد افتاب هایی استفاده کنید که در ترکیبات انها از:اسید سالسیلیک, اکسی بنزن, اکامسول, اوو بنزن اکسید زینک, سولیسو بنزن استفاده شده باشد.

چه مقدار ضد افتاب بزنیم؟

در استفاده از ضد افتاب باید با توجه به غلظت ان نهایت تا 3 بند انگشت از کرم استفاده کنید یا به اندازه ای استفاده نمایید که کل صورت شما را پوشش دهد .همچنین حدودا 20 الی 30 دقیقه قبل از برون امدن از منزل کرم را استفاده کنید که تاثیر ان شروع شود .جهت تمدید ان باید بین 3 الی 4 ساعت یکبار ان را مجددا تمدید کنید . چون بعد از این زمان کرم دیگر عملا خاصیت خود را از دست میدهد.لازم به ذکر است که قبل از تمدید مجدد باید صورت خود را با یک میسلار یا تونر یا با اب تمیز بشویید بعد از خشک کردن به پوست تمیز کرم را بزنید.

قیمت کرم ضد آفتاب اصل

در تعیین قیمت ضد افتاب اصل ملاک های مختلفی مثل : حجم ,میزان spf,فرمولاسیون سرکت سازنده تاثیر دارد.چون هر چقد حجم محصول بیشتر باشد طبیعتا دارای قیمت بیشتری خواهد بود همچنین میزان spf که نشانگر قدرت محصول در برابر افتاب است هر چقدر بیشتر باشد باز محصول با افزایش قیمت مواجه خواهد بود .نکته دیگری هم که باید در نظر داشته باشد این هست که محصول اصل بخاطر فرمولاسیون فوق العاده ,بسته بندی,و سلامت محصول قیمت بالاتری نسبت به محصول فیک و با کیفیت نامطلوب دارد .در خرید محصول اصل باید توجه کنید که محصول دارای بسته بندی مطلوب,بچ نامبر معتبر باشد.

بیشتر بخوانید:  درآمد دلاری با خرید دستگاه‌‌های ماینر

برای خرید ضد افتاب 24 ساعته بی رنگ گارنیر میتوانید عبارت :”ضد افتاب 24 ساعته بی رنگ گارنیر نیکس شاپ” را ر گوگل جستجو کرده و وارد نیکس شاپ شده و خرید نمایید.

قیمت کرم ضد افتاب رنگی و بی رنگ

این نوع کرم ها به دلیل رنگی بودشان چون میتوانند هم به عنوان پرایمر و هم به عنوان کرمپودر مورد استفاده قرار بگیرندبه همین خاطر در ترکیبات خود حاوی موادی هستند که در نهایت برایشان ماهیت کاربرد چند گانه فراهم میکند قیمت بالاتری دارند.

خرید کرم ضد افتاب

خرید انواع کرم ضد افتاب اصل به صورت اینترنتی و ارسال ان به سراسر نقاط کشور از نیکس شاپ امکان پذیر است .گفتنی است تمامی محصولات نیکس شاپ اصل بوده و با بچ نامبر و شناسه محصول معتبر جهت استعلام اصالت محصول از وبسایت جهانی checkfresh.net ارایه میشوند.

خرید عمده ضد افتاب

لازم به ذکر است که فروشگاه اینترنتی نیکس شاپ به خاطر موقعیت جغرافیایی خود (هم مرز با 3 کشور ترکیه ارمنستان و اذربایجان) توانسته است نمایندگی چندین برند معتبر را کسب کند و وارد کننده مستقیم این محصولات باشد لذا اماده همکاری با فعالین در این صنف نیز بوده و اقدام به فروش عمده و ارسال این محصولات به سراسر کشور میکند .برای استعلام قیمت محصولات به صورت عمده از طریق پشتیبانی واتس اپ و پیج اینستاگرام نیکس شاپ میتوانید در ارتباط باشید.

برای خرید ضد افتاب هیدروبوست نوتروژینا میتوانید عبارت :” کرم مرطوب کننده سیتی شیلد نوتروژینا نیکس شاپ” را ر گوگل جستجو کرده و وارد نیکس شاپ شده و خرید نمایید.

سوالات متداول

1- ایا استفاده از ضد افتاب باعث ایجاد لک و مک روی پوست صورت میگردد؟

پاسخ: خیر این محصولات از ایجاد و بروز لک روی صورت جلوگیری میکنند اما ممکن است با استفاده نادرست از محصول نامناسب جلوی منافذ پوست بسته شده و پوستتان جوش بزند.

2- کدام ضد افتاب برای پوست چرب خوب است؟

پاسخ : اگر پوستتان چرب و مختلط است استفاده از فلویید برای شما پیشنهاد میشود.

3-کدام ضد افتاب پوستو روشن میکنه ؟

پاسخ : کرم های رنگی حاوی spf برای روشن کردن پوست و برای انواع رنگ پوست مناسب هستند.

4-کدام ضد افتاب برای پوست خشک خوب هست؟

پاسخ : تقریبا همه کرم ها مناسب پوست خشک هستند این نوع کرم ها دارای بافت چربی هستند و روی پوست پخش میشوند.این نوع کرم برای افراد با پوست خشک بسیار مناسب است.چون پوست های خشک به سرعت خشک میشوند باید از کرمی استفاده کنید که مرطوب کننده و ابرسان پوست هم باشد.پیشنهاد نیکس شاپ :مرطوب کننده سیتی شیلد نوتروژینا است .

5-کدام ماده ضدافتاب برای کودکان توصیه نمیشود؟

پاسخ : در استفاده از کرم برای کودکان بخاطر پوست حساس شان باید توجه کرد که از هر محصولی استفاده نشود پیشنهاد نیکس شاپ استفاده از :کرم ضد آفتاب و لک صورت و بدن کودک آکسول است.

6-کرم ضد افتاب چقدر باید روی پوست بماند؟

پاسخ : جهت تاثیر کرم باید 20 الی 30 دقیقه قبل از خارج شدن از منزل کرم را استفاده نمایید .این کرم بین 3الی 4 ساعت از پوست شما در برابر افتاب محافظت میکند اما بعد از گذشت این زمان باید تجدید کرم نمایید.بصورت کلی بیشتر از 4 ساعت نباید روی پوست بماند.

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

بهترین آرایشگاه زنانه خوب در زعفرانیه تهران چه ویژگی های دارد

یک آرایشگاه زنانه خوب در زعفرانیه تهران چه ویژگی هایی دارد؟ این سوال از جمله …