راهنمای انتخاب رنگ لباس شب

[ad_1]

رنگ لباس شب با توجه به رنگ پوست و مو, بهترین انتخاب رنگ لباس

راهنمای انتخاب لباس مجلسی

برای خرید لباس شب همیشه این معضل وجود دارد که چه سبکی، چه رنگی، خواه یک لباس کوتاه یا یک لباس بلند بخرید یا اینکه می خواهید کمی آسان تر یا کمی منحصر به فردتر باشید.

اینها تنها برخی از مواردی میباشد که باید قبل از خرید لباس شب، در نظر بگیرید و به آن ها اندیشه کنید. با این حال، نکات دیگری هم وجود دارد که باید همیشه به آنها توجه کنید، اما در واقع این گونه نیست که بسیاری از افراد از این موارد استفاده کنند.

اما بعضی اوقات لباس در واقع متناسب با رنگ پوست و رنگ موهای شما نیست. همه ما می دانیم که برخی از انواع رنگ ها ممکن میباشد برای همه مناسب نباشد، و از جذابیت لباس بکاهد. نیازی به نگرانی نیست، زیرا می خواهیم شما را راهنمایی کنیم که کدام یک از رنگ ها بهترین لباس را برای لباس شما فراهم می کند.

رنگ مو :

اگر سبزه هستید پس گزینه های زیادی برای رنگ های لباس مجلسی دارید که مناسب شما باشد. اما یک سری رنگ های خاصی رنگ موهای شما را بیشتر جذاب می کند، مخصوصاً اگر نوع پوست شما روشن باشد.

اگر رنگ موی قهوه ای روشن دارید، پس بهتر میباشد از رنگ قرمز دوری کنید، زیرا این موهای شما را تحت الشعاع قرار می دهد، در حالی که اگر موهای شما تیره تر باشد، بهترین رنگ انتخابی شما می باشد.

لازم نیست نگران باشید اگر رنگ موهای شما خرمایی یا قهوه ای باشد، زیرا سایر رنگ های لباس شب مناسب شما هستند. به عنوان مانند، بنفش های سیر، یا طیف هایی از رنگ بنفش، واقعاً با موهای شما ترکیب زیبایی به وجود می آورند.

با این حال، این تنها رنگی نیست که با رنگ موی شما مناسب باشد، زیرا رنگ سبز خیلی مناسب خواهد بود. اگر موهای شما قهوه ای میباشد یکی از سایه های سبز به خصوص سبز زمرد را برای لباس خود انتخاب کنید که خیلی جذاب و دیدنی به نظر می رسد.

اینها تنها گزینه ای نیستند که می توانید انتخاب کنید، انتخاب رنگ های روشن به شما زیبایی می بخشد.

اگر موهایی با رنگ قهوه ای یا خرمایی دارید رنگ لباس با یکی از سایه های سبز به خصوص سبز زمرد خیلی دیدنی و جذاب به نظر می رسد. اینها تنها گزینه هایی نیستند، که شما می توانید انتخاب کنید، زیرا رنگ های روشن به شما زیبایی می بخشند. با این حال، شما از رنگ های جیغ و زننده استفاده نکنید.

بیشتر بخوانید:  مدل دستبند دست ساز

در اینجا رنگ هایی که مناسب شما هستند:

لباس قرمز

بنفش سیر

لباس سبز

رنگ های روشن

رنگ لباس شب با توجه به رنگ پوست و مو,بهترین انتخاب رنگ لباس

بهترین رنگ های لباس برای موهای تیره و پوست سبزه

طلایی

انتخاب رنگ لباس مناسب برای شما هم بستگی به این دارد که رنگ موی شما با چه سایه ای از بلوندها هستند و با توجه به آن بهترین لباس را انتخاب کنید. اگر بیشتر از موهای بلوند روشن و بدون بدن قرمزی بهره‌مند هستید، رنگ های پاستیلی برای شما خیلی ایده آل هستند، نمونه ای از آن ها حاوی اسطوخودوسی یا سبز نعنایی خواهد بود.

با این حال، اگر موهای بلوند شما دارای طیفی از رنگ قرمز باشد، بهترین رنگ لباس برای شما لباسی با سایه های نارنجی، بنفش و حتی مشکی میباشد. این رنگ در کنار این رنگ موها خیلی جذاب به نظر می رسد. اگرچه بسیاری از افراد واقعاً دوست ندارند از لباس مشکی رنگ استفاده کنند، اما واقعاً مناسب افرادی میباشد که دارای موهای بلوند استثنایی هستند.

در اینجا رنگ هایی که مناسب شما هستند:

رنگهای پاستیل

قرمز

نارنجی

رنگ بنفش

مشکی

راه های انتخاب رنگ لباس شب, رنگ لباس شب با توجه به رنگ مو و پوست

رنگ لباس مناسب موهای بلوند

قرمز / زنجبیل

اگر رنگ موی قرمز یا زنجبیل دارید، چند رنگ کاملاً مناسب و ایده آل این رنگ مو وجود دارد. این رنگ ها می تواند نوعی از رنگ هلو، سبز زمرد یا سایه ای از آبی تیره و روشن باشد. این رنگ به خصوص سبب می شود که شما برجسته شوید و همه ی چشم ها به شما و لباس شما خواهد بود.

با این حال، رنگ های فلزی نوع دیگری از رنگ ها هستند که برای افرادی که این رنگ موی خاص را دارند، خیلی مناسب میباشد. از آنجا که این طیف رنگ کاملاً براق میباشد، به طور جدی سایه ی موهای شما را پایان می کنند، و رنگ موی شما در مقابل رنگ لباس تان ایستادگی می کند. بنابراین می توانید به پیگیری سایه های ملایم و رنگی یا پر جنب و جوش بروید.

بیشتر بخوانید:  ترکیب رنگ های مناسب برای ست کردن

در اینجا رنگ هایی که مناسب شما هستند:

هلو

سبز زمرد

عمیق / آبی روشن

رنگ های فلزی

مشکی

اگر شما یک رنگ موی تیره دارید، انواع مختلفی از رنگ های لباس وجود دارد که مناسب با رنگ موی شما میباشد، به عنوان مانند سایه های فلزی در مساوی موهای شما تعجب انگیز به نظر می رسند، و آنها مکمل یکدیگر هستند. رنگ های سیرتر مشابه، بنفش سیر یا حتی سبز رنگ در مساوی موهای تیره خیلی جذاب به نظر می رسد.

یکی دیگر از رنگ های مناسب لباس که متناسب با موهای مشکی میباشد رنگ قرمز میباشد. مهم نیست که چه سایه ای از قرمز هست، زیرا اکثر سایه ها به آسودگی با آن همخوانی دارند. همچنین آبی روشن با موهای مشکی مناسب میباشد و شما را مجلل تر جلوه می دهد.

در اینجا رنگ هایی که مناسب شما هستند:

بنفش عمیق

سبز تیره

قرمز

آبی

رنگ پوست

رنگ های گوناگون پوست نیز در انتخاب رنگ لباس شخص اثر می گذارد که چه رنگ لباس برای شخص مناسب تر میباشد، و با داشتن پوستی تیره تر یا روشن تر، آشکار لباس شما تبدیل می کند. همچنین بستگی به این دارد که میزان درجه ی گرمی و سردی پوست شما چه میزان میباشد.

همچنین خیلی مهم میباشد که همیشه بخاطر داشته باشید که پوست شما دارای یک رنگ سطحی و همچنین یک رنگ زمینه میباشد. برای مانند می توانید پوستی تیره، گرم و یا پوست تیره، خنک داشته باشید و این برای هر درجه ای از رنگ پوست موثر میباشد. معمولاً درجه ای از رنگ پوست مشخص می کند که کدام لباس برای شما مناسب میباشد.

درجه ی سطحی پوست

درجه ی سطح تیره ی پوست:

اگر رنگ پوست با سطح تیره تری دارید، رنگ های زیادی وجود دارند که خیلی مناسب شما هستند. به عنوان مانند، شما باید کاملاً رنگ های روشن برای لباس شب خود انتخاب کنید، رنگ فیروزه ای یا زمرد عالی به نظر می رسد. به علاوه، رنگ های پاستیلی واقعا مناسب بدن پوست شما هستند.

با این حال، یک رنگ وجود دارد که بیشتر از هر رنگی مناسب شما خواهد بود، و آن رنگ طلایی میباشد.

مهارت های انتخاب لباس های رنگی,اصولی برای انتخاب لباس شب

لباس مناسب پوست های تیره

رنگ سطح پوست روشن :

بیشتر بخوانید:  مدل گردنبند جواهر

اگر رنگ پوست با سطحی روشن دارید، انواع مختلفی از رنگ وجود دارد که برای پوست شما مناسب میباشد. به عنوان مانند، رنگ های پاستیلی رنگ هایی هستند که باید در نظر بگیرید. این رنگ بر کسی که این رنگ پوست را دارد، خیلی زیبا خواهد بود.

رنگ دیگری که خیلی عالی به نظر می رسد ، چیزی میباشد که احیاناً قبلاً به آن اندیشه نمی کردید ، طیف های خاکستری میباشد. احتمالا اندیشه کنید که این کمی کوفته کننده میباشد، اما واقعیت چیز دیگری میباشد همیشه می توانید با جواهرات آن را زیباتر کنید.

بهترین انتخاب رنگ لباس, نکاتی برای انتخاب رنگ لباس شب

رنگ لباس های مناسب پوست روشن

رنگ سطح پوست میانه :

اگر رنگ پوستی با سطح میانه دارید، رنگ های خاصی از لباس وجود دارد که مناسب با پوست شما میباشد. به عنوان مانند قرمز، قهوه ای، زرد تیره یا حتی طلایی، مناسب برای این رنگ پوست هستند و سبب می شوند که حتی بیشتر از آن استفاده شود.

برای اینکه بدانید بدن پوست متوسطی دارید یا خیر، ممکن میباشد گاهی اوقات به عنوان زیتونی نام برده شود، یا در بین پوست های تیره و روشن قرار گرفته باشد.

دوستی با رنگ سطحی پوست :

برای اینکه بدانید رنگ پوست شما گرم میباشد یا سرد به رگ های روی مچ دست تان نگاه کنید. اگر رگ هایتان سبز بود رنگ پوست شما گرم میباشد و اگر رگ های شما آبی بود رنگ پوست شما سرد می باشد.

گرم

اگر رگهای شما بیشتر به رنگ سبز می باشد، انواع رنگ ها حاوی انواع زرد، قهوه ای، خردلی، قرمز برای شما مناسب میباشد. با این وجود، اگر این نوع رنگ پوست را دارید از جواهرات زرد استفاده کنید.

سرد

اگر رگ های شما آبی بود رنگ پوست شما سرد میباشد و باید از جواهرات نقره ای استفاده کنید تا جذاب تر به نظر برسید. با این رنگ پوست خنک یا سرد باید از رنگ های کاملا روشن مشابه سبز و یا بنفش روشن، اما لباس هایی با رنگ تیره تر خیلی مناسب این نوع پوست می باشد. با این حال، برخی از رنگ ها وجود دارد که باید از آنها پرهیز کنید و این نارنجی و زرد میباشد، زیرا اینها به هیچ وجه مناسب شما نیستند.

 

بخش بیتوته

[ad_2]

مطلب پیشنهادی

گرانترین و معروفترین مارک های لباس جهان را بشناسید

[ad_1]     برندهای معروف لباس این قرن ۲۱ میباشد، عصر فن‌آوری اطلاعات و جهانی …