سرو غذا در کنار گورها، خلاقیت رستوران هندی

[ad_1]

 غیر معمول ترین رستوران ها,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

این رستوران‌ها در نقاط مختلف جهان واقع شده اند، در این رستورانها میز غذا معلق میباشد تا بتوانید از غذای خوشمزه خود در بالای ابرها لذت ببرید! سرآشپزهای برجسته غذای شما را می‌پزند و آماده می‌کنند سپس آن را روی میز معلق در هوا سرو می‌کنند.

در طول دوران ها و اعصار، انسان سعی مداوم خود را برای جستجوی هر چیز عجیب و غیرمتعارف مستقر کرده میباشد. احتمالا به به این روش انسان از برنامه روزمره خود خارج شده و به دنبال تجربیات بی نظیر و ازسرگیری نشدنی میباشد!

به همین دلیل، در این گزارش ما غیر معمول ترین رستوران هایی از سراسر جهان را مرور می‌کنیم!

رستوران دست‌شویی مدرن

 غیر معمول ترین رستوران ها,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

وقتی مشتری داخل این رستوران می شود گویی داخل یک دوش بزرگ می شود! این رستوران عجیب در تایپه، تایوان واقع شده میباشد و لذیذترین غذاها را در بشقاب های بدون لک سرو می‌کند، اما این بشقاب‌های بدون لک شبیه دست‌شویی میباشد.

رستوران نینجا – نیویورک

 غیر معمول ترین رستوران ها,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

اگر قصد یک سفر فراموش نشدنی را دارید، رستوران نینجا که در شهر نیویورک آمریکا واقع شده میباشد یک رستوران مجلل ژاپنی میباشد که در محله TriBeCa واقع شده میباشد.

بیشتر بخوانید:  جمجمه‌ای که یک شبه ارزشمند شد+عکس

در رستوران، نینجاها با لباس رزم نینجایی که در فیلم ها می‌بینید پذیرایی می شوند. همانطور که نینجاها غذا را روی شعله‌های آتش آماده می‌کنند، مقدار دیگر از آنها در بین مشتریان، ترفندهای نینجا و نمایش‌های جادویی انجام می‌دهند.

رستوران دهکده برفی

 غیر معمول ترین رستوران ها,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

این رستوران در دهکده جالب یلاسجاروی فنلاند واقع شده میباشد. البته اگر می خواهید در این رستوران غذا بخورید باید کت و دستکش سنگین بپوشید، همه چیز در اینجا از برف تراشیده شده میباشد، از نیمکت ها گرفته تا میزها، دیوارها و کاسه‌ها.

بر خلاف انتظار، این رستوران شام را در سه دوران و در فضایی گرم و جذاب سرو می کند. بعد از صرف شام می توانید به هتل Snow بروید.

رستوران های تاریک

 غیر معمول ترین رستوران ها,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

در واقع، این رستوران ها در چندین مکان در ایالات متحده وجود دارد، جایی که شما در تاریکی کامل غذا می‌خورید! گفته می‌شود که این سبک از رستوران‌ها احساس لامسه، بویایی و شنوایی را افزایش می‌دهد و سبب می‌شود شما حس کنید که غذا خوشمزه میباشد و می خواهید بیشتر از آن بخورید، مگر اینکه از تاریکی بترسید!

بیشتر بخوانید:  درخواست تلفنی آمبولانس خصوصی اورژانس امداد نیکان

سرو غذا کنار گورها

 غیر معمول ترین رستوران ها,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

این رستوران در وسط یک گورستان باستانی در احمدآباد هند ساخته شده میباشد. در کنار میز خود چندین گور واقعی را خواهید دید که اطراف شما را احاطه کرده اند! صاحب زمین ترجیح داده گورها را در مکان خود نگه دارد و آنها را بیرون نیاورد و پروژه خود را در وسط این گورستان عملی کند.

رستوران زیر آب ایتا

 غیر معمول ترین رستوران ها,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

برای بازدید از اولین رستوران زیر دریا در جهان باید از جزیره رنگالی در مالدیو دیدن کنید! این رستوران پنج متر زیر آب واقع شده میباشد و منظره‌ای برجسته از باغ های مرجانی اطراف را به رستوران ها ارائه می‌دهد.

مشتریان از غذاهای تلفیقی بین غذاهای محلی مالدیوی و غذاهای غربی لذت می برند. این رستوران تنها مخصوص بزرگسالان میباشد بنابراین شما مجبورید فرزندان خود را در منزل بگذارید.

رستوران حمله قلبی

 غیر معمول ترین رستوران ها,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

در این رستوران به محض ردشدن از در می توانید سلامتی خود را شرط بندی کنید. رستوران Heart Attack در لس آنجلس و نوادا واقع شده میباشد و به دلیل داشتن غذاهای پرچرب به این نام شناخته می شود.

غذای مخصوص رستوران یک برگر سه پوندی میباشد که حاوی نزدیک به ده هزار کالری میباشد! وقتی داخل می شوید، پیشخدمت ها جامه ای به شما می دهند که شبیه لباس بیمارستانی میباشد و سپس یک برگر بزرگ برای شما سرو می شود و اگر نتوانید غذای خود را پایان کنید، با یک پاروی بزرگ ضربه خواهید خورد!

بیشتر بخوانید:  بانک کتاب های درسی و کمک درسی با بهترین کیفیت

سرانجام اینکه شرط غذا خوردن در این رستوران این میباشد که بیش از ۳۵۰ پوند وزن داشته باشید.

رستوران‌های معلق

 غیر معمول ترین رستوران ها,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

این رستوران‌ها در نقاط مختلف جهان واقع شده اند، در این رستورانها میز غذا معلق میباشد تا بتوانید از غذای خوشمزه خود در بالای ابرها لذت ببرید! سرآشپزهای برجسته غذای شما را می‌پزند و آماده می‌کنند، سپس آن را روی میز معلق در هوا سرو کنید.

در این میز شما از وعده غذایی خود به همراه ۲۱ نفر دیگر که با یکدیگر غذا می‌خورند و گفتگو و شادی می‌کنند لذت می‌برید، تنها مواظب باشید غذا در گلویتان نپرد.

ایده “شام در آسمان” پس از آن مطرح شد که یک شرکت متخصص جرثقیل در پارک‌های تفریحی به آژانس متخصص در همه موارد مربوط به رستوران‌ها پیوست.

 

منبع: بیتوته

[ad_2]

مطلب پیشنهادی

بهترین آرایشگاه زنانه خوب در زعفرانیه تهران چه ویژگی های دارد

یک آرایشگاه زنانه خوب در زعفرانیه تهران چه ویژگی هایی دارد؟ این سوال از جمله …