فال روز چهارشنبه 23 مهر 1399

 d9 81 d8 a7 d9 84  d8 b1 d9 88 d8 b2 d8 a7 d9 86 d9 87 فال روز چهارشنبه 23 مهر 1399

 

فال روز چهارشنبه 23 مهر 1399

فال روزانه فروردین

فال روز متولدین فروردین: در حال حاضر ممكن است شما دوست داشته باشید نظرات خود در مورد عشق و دوست داشتن را با دیگران در میان بگذارید. اما با این كار ممكن است بین چیزهایی كه می‌خواهید داشته باشید و چیزهایی كه می‌دانید درست است مغایرت ایجاد شود. با فرد دوست داشتنی ای كه می تواند شما را راهنمایی كند تا متوجه برخی از نظریه های نادرستتان بشوید رابطه دوستی برقرار كنید. در نهایت چیزهایی كه امروز یاد می گیرید می تواند بهتان كمك كند بدون اینكه به رابطه دوستانه تان آسیبی بزنید، استقلال خود را حفظ كنید.
فال روزانه اردیبهشت

فال روز متولدین اردیبهشت: زمانی كه شما تسلیم خواسته و توقعات دوستان و افراد خانواده تان می شوید، خیلی سخت است كه خودتان باشید. اما برداشتهای شما از اتفاقاتی كه روی داده است می تواند كمی غیرقابل قبول باشد. این برداشتها می تواند در مورد قضاوتهای فرد دیگری كه مسبب نگرانی های شما است باشد؛ و یا می تواند در مورد برخی از عقاید مشكل ساز شما باشد. فكر نكنید كه كه از تمام خواسته های دیگران اطلاع دارید. قبل از اینكه هر نتیجه اشتباهی بگیرید از خودشان
فال روزانه خرداد

فال روز متولدین خرداد: امروز ممكن است كمی به هم ریخته به نظر برسید و احساس كنید كه هیچ كاری نمی‌توانید انجام دهید. با همه این احوال وقتی یكی از دوستان صمیمی تان شما را به یك گپ دوستانه دعوت می كند همه چیز عوض می شود. اگر شما به عدم تمركز خود اعتراف كنید، مطمئناً این كار خیلی به نفعتان خواهد بود. اگر شما شروع به صحبت كردن در مورد شكستهایتان كنید، كارهایی كه باید دفعه بعد انجام دهید برایتان خیلی واضح تر خواهد شد. اما به داشته هایتان زیاد اكتفا نكنید، چون تمركز و دقت شما مدت زمان زیادی دوام نخواهد داشت.
فال روزانه تیر

بیشتر بخوانید:  داستان ضرب المثل خودش را بیار ولی اسمش را نیار

فال روز متولدین تیر:حتی اگر شما نتوانید تصمیم بگیرید كه طبق احساساتتان اقدام كنید، كاملاً طبیعی است كه بر سر دوراهی قرار بگیرید. خوشبختانه در اواسط روز نیاز به تصمیم گیری خیلی ضروری به نظر می رسد، برای اینكه امكان دارد اوضاع و احوال برای شما تصمیم گیری كنند. در حالیكه شما منتظر زمان مناسبی برای بیان كردن خواسته های خود هستید، می توانید كاملاً از روی منطق بهترین كار را انجام دهید.
فال روزانه مرداد

فال روز متولدین مرداد: ممكن است شما فكر كنید كه در روابطتتان با دیگران خیلی ساده و بی آلایش رفتار كرده اید، اما متوجه می شوید كه یك نفر از حرفهایی كه شما زده اید چیز كاملاً متفاوتی درك كرده است. به جای اینكه سعی كنید به عقب برگشته و از منشأ این سوء تفهمات سر در بیاورید، در لحظه حال زندگی كنید و به سمت جلو بروید. اگرچه یك تغییر مسیر می تواند موقتاً شما را از مسیر پیشرفتتان منحرف كند ولی شما از این موقعیت چیزهای ارزشمندی به دست خواهید آورد.
فال روزانه شهریور

فال روز متولدین شهریور: در حال حاضر این طرز فكر كه همه مردم خواسته های شما را می شناسند طرز فكر خطرناكی است، حتی اگر به نظر خودتان كاملاً واضح و شفاف به نظر برسد. فراموش نكنید كه دیگران نمی توانند فكر شما را بخوانند و اگر شما در هیچ صورت به آنها حرفی نزنید، آنها ممكن است دچار استباه شوند. الان موقعیت خیلی خوبی برایتان است؛ وقتی را به تبادل نظر كردن اختصاص دادن می تواند قبل از اینكه مشكلی به وجود بیاید جلوی آن را بگیرد.
فال روزانه مهر

بیشتر بخوانید:  ست های پیشنهادی با دامن های بلند

فال روز متولدین مهر:زمانیكه دوستان و همكارانتان در مورد فعالیتهای گروهی شما صحبت می كنند، شما كانون توجه دیگران می شوید. البته اگر شما دوست داشته باشید برایتان خوب است كه از شلوغی و از جمعیت فاصله بگیرید، اما چشم پوشی كردن از همكارانتان نیز كار سختی است. هر كدام از این دوكار را كه بكنید، شما جوابی برای توجیه كردن خود دارید، و صحبت كردن در مورد آن به وضوح و خیلی زیاد زندگی شما را ساده تر خواهد كرد.
فال روزانه آبان

فال روز متولدین آبان: بلند شوید و بدون ترس حرفهایتان را بزنید، برای اینكه اطرافیانتان به حرفهای شما گوش خواهند داد و شما را جدی خواهند گرفت. البته اگر این كار افرادی كه از شما حمایت می كنند را ازتان دور كرد، زیاد افسرده نشوید. در حقیقت اگر با شور و هیجان زیاد در مورد احساسهایتان حرف بزنید، می توانید پیام خود را به دیگران برسانید. اگر شما در حالی كه با ایمان و اعتقاد كامل یك رابطه دوستی را شروع می كنید، از احساسهایتان هم صحبت كنید بیشتر از همیشه موفق خواهید بود.
فال روزانه آذر

فال روز متولدین آذر: اگر شما در مورد تفكراتتان صحبت كنید، دیگران به شما كمك خواهند كرد. اما هر ایده روشنفكرانه ای همیشه باعث بهتر شدن اوضاع نخواهد شد. به جای اینكه با حالت فیلسوفانه صحبت كنید و یا حرفهایتان را بچرخانید و پیچیده جلوه دهید، سعی كنید خیلی خودمانی صحبت كنید. صحبت كردن در مورد نیازها و احساسهایتان با فردی كه عاشقش هستید او را به شما نزدیك تر خواهد كرد.
فال روزانه دی

فال روز متولدین دی: با وجود اینكه شما حرفهای خیلی مهمی برای گفتن دارید، اما بهترین كار این است كه آنها را خیلی بزرگ جلوه ندهید. بهتر است كه در مورد بعضی از مسائل با احترام و توجه خاصی صحبت بشود، و وقتی رازهای وجود شما و مكنونات قلبی تان آشكار می شود، نیازی نیست كه از بالای یك كوه فریاد بزنید. فراموش نكید كه اكنون اگر شما به نرمی و آرام صحبت كنید حرفهایتان تأثیر بیشتری خواهد گذاشت.
فال روزانه بهمن

بیشتر بخوانید:  غار پشوم (غار دوسر)، بزرگترین تالار غار ایران (+تصاویر)

فال روز متولدین بهمن: ممكن است كه شما از حرفهای دیگران و خاوسته هایی كه ازتان دارند خسته شده باشید، در عین حال كه آروزی واقعی شما این است كه زمان كمی را به خودتان اختصاص دهید. متأسفانه شما نمی توانید از زیر بار فعالیتهای اجتماعی كه دیگران شما را در آن شرایط قرار داده اند فرار كنید. انرژی تان را بیهوده هدر ندهید، برای اینكه یك گفتگوی معنوی امروز می تواند چیز بسیار مهمی در مورد ارزش كارهایتان بهتان بیاموزد.
فال روزانه اسفند

فال روز متولدین اسفند: شما امروز توانسته اید به طرز غیر عادی ای عقب افتادگی خود را جبران كنید، اما شما نمی توانید این كارتان را به روشنی برای فرد دیگری توضیح دهید. و این موضوع می تواند كاملاً اعصابتان را خرد كند، به خصوص اگر حرفهای ناگفته زیادی برای گفتن داشته باشید. بخشی از مشكل شما مربوط به این است كه شما وقتی بیش ازحد هیجان زده اید، بیشتر در مورد خودتان حرف می زنید. نوشتن ایده های مهمتان به شما كمك می كند كه با آنها ارتباط برقرار كرده و ازشان استفاده كنید و در عین حال در مسیر خود نیز باقی بمانید.

 

منبع: بیتوته

فال روز چهارشنبه 23 مهر 1399

مطلب پیشنهادی

عکس نوشته های زیبا درباره مادر

عکس نوشته های روز مادر عکس نوشته درباره مادر تبریک روز مادر متن تبریک روز …