فروش عمده روغن زیتون خارجی

فروش عمده روغن زیتون خارجی یکی از عملیات‌هایی است که شرکت‌های توزیع کننده مواد اولیه شیمیایی نیاز به آن دارند. چرا که این ماده خواص بسیاری دارد.

روغن زیتون خواص بسیاری دارد که باعث شده در صنایع مختلف کاربردهای بسیاری پیدا کند. از جمله این کاربردها می‌توان به تقویت مفاصل، بهبود سیستم ایمنی، تقویت مغز و قلب، چربی، فشارخون، کلسترول و… اشاره کرد.

البته تمام این‌ها زمانی است که از شرکت توزیع کننده خوبی این محصولات را خریداری کنید. از این رو می‌توانید به پیشگامان شیمی اعتماد کنید. این شرکت از کشورهای بسیاری اقدام به واردات روغن زیتون می‌کند.

به همین دلیل دست شما در انتخاب نوع روغن زیتون باز است. تنوع یکی از مهم‌ترین اصولی است که هر شرکت توزیع کننده مواد اولیه باید آن را رعایت کند. شما عزیزان نیز می‌توانید با یک تماس محصولات این شرکت را سفارش دهید.

کشورهای ارائه دهنده فروش عمده روغن زیتون خارجی

روغن زیتون که در ایران یافت می‌شود؛ معمولاً از چند کشور عمده وارد ایران می‌شود. این کشورها بسته به آب و هوایی که دارد؛ نوع زیتون‌های متفاوتی دارند. از این رو روغن زیتون‌های آن‌ها نیز متفاوت است.

همانطور که می‌دانید اسپانیا بزرگ‌ترین تولید کننده روغن زیتون در دنیاست. پیشگامان شیمی نیز یکی از شرکت‌هایی است که با واسطه روغن زیتون‌های این کشور را وارد می‌کند.

بیشتر بخوانید:  عجیب ترین عادت های استقبال از نوزاد در جهان

روغن سلنا یا همان روغن زیتون اکسترا اصلی‌ترین تولید این کشور است. این روغن در ایران نیز از محبوبیت بسیاری برخوردار است. این روغن را می‌توان برای سالاد و سرخ کردن استفاده کرد.

روغن زیتون پائولو یکی دیگر از انواع روغن زیتون‌های اسپانیایی است که طرفداران خاص خود را دارد. این نوع روغن زیتون برای کبد و دفع سموم بدن بسیار مفید است.

فروش عمده روغن زیتون خارجی ترکیه

ترکیه یکی از تولید کنندگان و فرآوری کنندگان بزرگ روغن زیتون و زیتون در منطقه به شمار می‌رود. از جمله مشهورترین برندهای روغن زیتون ترکی می‌توان به نورا، لاتامارکو، ساکلیوادی و کریستال اشاره کرد.

هر کدام از این روغن‌ها خواص متفاوتی دارند. برای مثال عطری که روغن زیتون نورا دارد برای بسیاری دلنشین است. از همین رو تمام این برندها را می‌توان در بازار ایران یافت.

لاتامارکو برندی است که مناسب محصولاتی است که نباید عطر روغن زیتون بدهند. این روغن از آنتی اکسیدان‌های بسیاری غنی شده است. بنابراین می‌توان گفت یکی از انواع سالم روغن زیتون در ایران است.

روغن زیتون اکسترا ویرجین یکی از انواع روغن‌هایی است که در پیشگامان شیمی به صورت فروش عمده روغن زیتون خارجی به فروش می‌رسند.

این روغن را می‌توان در دسته روغن زیتون‌های فرابکر جا داد. این روغن‌ها فاقد مواد شیمیایی، حرارت و گرما هستند. بنابراین طرفداران بسیاری دارند.

بیشتر بخوانید:  لباس پلیس آگاهی بچه گانه در مدل های مختلف

این روغن به صورت سرد در بسیاری از خوراکی‌ها استفاده می‌شود. از سوی دیگر سطح اسید اولئیک در روغن لاتامارکو اکسترا ویرجن نسبت به دیگر روغن‌های ترکیه‌‌ای بسیار بیشتر است.

روغن زیتون کریستال یکی دیگر از انواع روغن زیتون‌هایی است که در بازار ایران طرفداران بسیاری دارد. چرا که ایرانی‌ها از روغن زیتون انتظار طعم و عطر ملایمی دارند.

فروش عمده روغن زیتون خارجی ایتالیا

ایتالیا یکی از کشورهایی است که از نظر آشپزی در دنیا مطرح شده است. این کشور دارای خاک و آب و هوای خوبی است. بنابراین کیفیت زیتون‌های تولیدی این کشور بسیار بالاست.

ایتالیکو مشهورترین برند تولید شده در کشور ایتالیا می‌باشد. این روغن از جمله روغن‌هایی است که می‌تواند برای تولید لوازم آرایشی و بهداشتی نیز استفاده شود. چرا که بدون بو است.

شرکت پیشگامان شیمی یکی از شرکت‌های ارائه دهنده روغن زیتون‌های خارجی در ایران می‌باشد. این شرکت به شما عزیزان پیشنهاد می‌کند پیش از خرید، از روش‌های تشخیص روغن زیتون خالص اطلاع یابید.

تشخیص بهترین روغن زیتون

برای اینکه بتوانید فروش عمده روغن زیتون خارجی را به خوبی داشته باشید؛ باید بتوانید بهترین روغن زیتون‌ها را شناسایی و آن‌ها را به فروش برسانید. تنها در این صورت است که می‌توانید مشتریان خود را حفظ کنید.

یکی از بهترین روش‌ها برای تشخیص روغن زیتون اصل سرما دهی به آن است. اگر روغن در یخچال یخمکی شد؛ روغن زیتون اصل است. اما در برخی روغن‌ها از ترکیب روغن نباتی با روغن زیتون استفاده می‌کنند که این روش را نیز ناکارآمد می‌کند.

بیشتر بخوانید:  Understanding Teeth Sensitivity: Causes, Symptoms, Treatments, and Prevention

رنگ و ظاهر روغن یکی از اصلی‌ترین روش‌های تشخیص کیفیت این محصول است. روغن زیتون با کیفیت روغن زیتونی با رنگ سبز مایل به زرد یا زرد است.

عطر روغن زیتون نیز زمانی اصل است که شبیه به خود زیتون باشد. طعم این روغن‌ها نیز باید کمی تلخ و تند باشد. چرا که روغن زیتون اصل طعم تلخ، تند و سوزاننده‌‌ای دارد.

بسیاری از روغن زیتون‌هایی که در بازار به صورت فروش عمده روغن زیتون خارجی خریداری می‌شود؛ دارای عطر رسوب، سرکه یا لجن است. این روغن زیتون‌ها از نظر کیفیت در پایین‌ترین درجه قرار دارند. حتی می‌توان گفت برای بدن مضر هستند.

روغن زیتون خارجی از کجا بخریم؟

پیشگامان شیمی یکی از شرکت‌های وارد کننده روغن زیتون خارجی و فعال در فروش مواد شیمیایی است که محصولات بکری دارد. شما عزیزان می‌توانید این محصولات را به سادگی از ما خرید کنید.

فروش عمده روغن زیتون آرایشی تنها با شماره تلفن‌های این شرکت ممکن است. از سوی دیگر شما عزیزان می‌توانید از مشاوره رایگان این شرکت نیز بهره مند شوید. کافی است با ۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲ یا ۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷ تماس بگیرید.

مطلب پیشنهادی

رژیم کانادایی چیست؟ لاغری در 15 روز!

انتخاب رژیم غذایی مناسب برای کاهش وزن با توجه به گزینه‌های متعدد موجود می‌تواند برای …