نجات پرنده در حال مرگ با انجام CPR

[ad_1]

نجات پرنده در حال مرگ با انجام CPR،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون

پرنده ای که در حال مرگ بود با انجام CPR یک مردِ حیوان دوست نجات یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود، از ویدئو‌های تفریحی و تعلیماتی گرفته تا ویدئو‌های ورزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌های داغ می‌شوند، مشابه ویدئویی که فعالیت یک مرد جوان برای نجات پرنده در حال مرگ را به تصویر می‌کشد.

البته این ویدئو در سال ۲۰۱۷ در فضای مجازی منتشر شد، اما به تازگی پس از انتشار دوباره مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئوی داغ شده هست. این مرد پس از پیداکردن این پرنده که در استخر منزل اش سقوط کرده بود فعالیت کرد با انجام CPR آن را نجات دهد. در این ویدئو او چندین بار با دست، سینه پرنده را فشار داده و فعالیت می‌کند تا نفس کشیدن این حیوان را تندرستی ببخشد. با این حال پرنده با وجود فریاد زدن، بی تکان روی زمین افتاده هست.

بیشتر بخوانید:  تبدیل قطار جامانده از قرن نوزده به هتلی زیبا

چند لحظه بعد ایده استفاده از کمپرسور هوا به ذهن پسر این مرد می‌رسد. لحظاتی بعد این مرد  با لطافت، نازل کمپرسور را در منقار پرنده قرار داده و چند ثانیه بعد به طور کامل پرنده را احیاء می‌کند. در این ویدئو مشاهده می‌شود که پرنده بال‌های خود را باز کرده و آماده پرواز می‌شود. این ماجرا یک پایان زیبا داشت و از آن روز به بعد این پرنده با این مرد دوست شد و هر روز به حیاط منزل این مرد سر می‌زند. این مرد که هویتش مشخص نشده نام این پرنده را «جورج» نامیده هست. پسر این مرد در گفتگو با دیلی اکسپرس و شرح ماجرا گفت این پرنده پس از برخورد با دیوار  شیشه‌ای به داخل استخر منزل آن‌ها سقوط کرده و در حال مرگ بود که توسط پدرش از استخر بیرون کشیده شد.

بیشتر بخوانید:  روابط جنسی سالم ؛ اهمیت روابط جنسی سالم و ارتباط آن با سلامت جسمی و روان

این ویدئو توسط «ساندیپ تریپاتهی»، افسر جنگلبانی هند در توئیتر منتشر شد. تریپاتهی در شرح این ویدئو نوشت: «یک قصه فوق العاده از نجات یک پرنده توسط انسان. این پرنده که جورج نام دارد در پاسخ محبت این مرد اکنون با او دوست شده و هر روز به او سر می‌زند.»

بیشتر بخوانید:  عکس دیلی میل از درخواست کمک یک موش!
[ad_2]

مطلب پیشنهادی

دانه چیا برای لاغری بخوریم یا نه؟

در سال‌های اخیر دانه چیا و فوایدش را زیاد شنیده‌ایم. ماده‌ای که حتی به عنوان …