کفش سالامون ساخت کجاست؟

ساخت تجهیزات کوهنوردی، پیاده روی و اسکی، نیازمند این میباشد که هزینه زیادی صرف شود تا بتوان محصول با کیفیتی ساخت. باکیفیت بودن محصول تولید شده، یک نوع ضمانت نامه  شرکت سازنده به مشتریان است. به همین دلیل در ادامه متن به یکی از شرکت‌های بزرگ در این زمینه می‌پردازیم.

این کفش نزد ورزشکاران جهان در رشته‌های اسکی وکوهنوردی، از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. به وجود آمدن این محبوبیت نه یک شبه بلکه با زحمت و تلاش در سال‌های متوالی به دست آمده است. کفش سالامون همیشه با فناوری‌های مختلف ساخته شده و این یکی از مواردی است، که باعث جذب ورزشکاران سراسر جهان به این برند شده است.

شروع فعالیت سالامون

شرکت سالامون در دهه 40 میلادی و در کشور فرانسه تاسیس گردیده است. این کمپانی توسط خانواده سالامون در سال 40 میلادی در یک کارگاه کوچک راه اندازی شد. هدف اصلی آن‌ها  تولید محصولاتی بود که مردم بتوانند برای کارهای روزمره خود از این کفش استفاده کنند. ولی شرایط آن موقع کشور فرانسه که درگیر جنگ با کشورآلمان بود باعث شد که کمپانی سالامون، کفش‌های مقاوم برای سربازان کشور خود بسازد. خانواده سالامون سالیان سال‌  توانستند، این مسیر را ادامه دهند. تا اینکه در سال 1957، اولین محصول خود را با نام LeLift تولید کردند. در ادامه روند خوب این محصول بود که شرکت سالامون در سال 1966 تصمیم گرفت تا اسپانسرینگ تیم ملی فرانسه در رشته اسکی در مسابقات المپیک 1966 که در شیلی بود قبول کند.

بیشتر بخوانید:  ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه ای ویکاتو ، ویترین کالای تو

خرید کفش اسپرت سالامون

رضایت تمامی ورزشکاران اسکی از البسه تولید شده توسط برند خانواده سالامون باعث شد تا این کمپانی با استفاده کردن از تبلیغات مختلف، فروش خوبی را داشته باشد و در سال 1972، به رکورد فروش 1 میلیونی برسد. برترین کفش های سالامون را در صفحه خرید کفش سالامون مشاهده کنید.

این کمپانی یکی از مجهزترین مراکز تست کیفیت کفش را داراست به همین دلیل سخت‌گیری خاص برای تولید محصولاتش دارد. گفته میشود که این شرکت برای ساخت کفش مخصوص کوهنوردی، 5 سال مداوم زمان گذاشته است. در سال 1979 برند کمپانی سالامون، در زمینه ساخت بوت‌های اسکی و کوهنوردی بسیار پیشرفت کرد و این پیشرفت باعث مطرح شدن برند سالامون در بازار جهانی شد.

پس از گذشت یک سال از این موفقیت برند سالامون تصمیم گرفت شعباتی را در کشور سوئد راه‌ اندازی کند تا بتواند بازار ورزش‌های زمستانی را در این کشور در دست بگیرد. طی سال‌های گذشته کمپانی سالامون یکی از تولید کنندگان برتر در زمینه ساخت کفش و لباس ورزشکاران در رشته‌های زمستانی بوده و حتی موفق شد که در المپیک سئول بیشتر از 18 مدل از تجهیزات جدید خود را عرضه کند. این کفش‌ها به علت بادوام بودن و کیفیت مناسب انتخاب اول هر ورزشکار حرفه‌ای میباشد.

بیشتر بخوانید:  پرواز “مرد آهنی واقعی” با جت‌پک

اولین کفش کتانی تولید شده سالامون:

کمپانی سالامون اولین محصول خود را در سال1957 به نام Le Lift در بازارها عرضه کرد. در ادامه همین موفقیت‌ها بود که آن‌ها توانستند اولین اسنوبورد این شرکت را تولید کنند. این محصول برخلاف هم رده‌های خود در آن زمان، از چوبی خاص به همراه ترکیب رویی از جنس آلیاژ ساخته شده بود. به همین دلیل  در شرایطی که ورزشکار کنترل خود را از دست میداد، دچار خمیدگی نمیشد. همین امر باعث شده بود نگاه تمامی ورزشکاران در این رشته‌ها را به این کمپانی معطوف کند. با ادامه روند موفقیت آمیز شرکت سالامون پیشنهاد اسپانسرینگ را به فدراسیون نیز ارائه نمود. همزمان با افزایش رشد فروش و بیشتر شدن رقیبانی در این زمینه، شرکت سالامون تصمیم گرفت که تمامی محصولات خود را با فناوری‌های مدرن همراه کند. با همین روند توانستند لایه محافظتی مخصوصی را در کتانی‌های کوهنوردی بسازند.

در ادامه روند پیشرفت کمپانی سالامون فناوری سنس را عرضه کردند تا تغییراتی گسترده ایجاد کنند. به ساخت این فناوری، کتانی از بافتی نرم تولید میشود و وزن کلی آن نیز سبک میگردد. در ادامه پیشرفت این کمپانی فناوری ContaGrip معرفی شد که توانست حرکت را بر روی برف و یخ راحت‌تر کند.

دراوایل دهه 90 میلادی کمپانی سالامون برای مسابقات المپیک 1992، تمام محصولات کتانی خود در زمینه اسکی را با تغییرات زیادی همراه کرد که این تغییرات ازنوع آلیاژ تا نوع پوشش را همراه بود. در سال 1997 نیز کمپانی سالامون تصمیم خود را برای یک‌سره کردن کتانی و اسنوبورد گرفت تا آنها را بهم متصل کند. با  ساختن این محصول دیگر نیازی نبود تا ورزشکاران برای خرید دو محصول جدا، وقت و هزینه صرف کنند. با ارائه این محصول کمپانی‌های دیگر توانستند با آزمایش‌هایی سطح کیفی این محصول را افزایش دهند. و همین روند رو به جلو بود تا توانست رکورد فروش خود را در دهه 90 میلادی بشکند.

بیشتر بخوانید:  نهنگ ولگرد نیمی از کره زمین را شنا کرد!

جدیدترین مدلهای کفش  کمپانی سالامون:

کمپانی سالامون  تمام محصولات خود را در دسته‌های مختلف عرضه میکند. این تنوع محصول  باعث میشود تا تمامی ورزشکاران  نسبت به توانایی‌هایی که دارند، بتوانند محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند.‌ سالامون هم به مانند دیگر شرکت‌ها محصولات خود را در طول سال ارائه میدهد که آخرین محصولات این شرکت شامل موارد زیر میشود:

TrailSter, Sense Ride Gtx, Sense Pro3, Predict RA, Sonic RA, TMB Track2, Sense Max2, Escape2, Alpine 2,

و باید در نظر داشت که تمامی  این محصولات نسبت به محصولات قبلی، با تغییراتی در وزن و فناوری همراه بوده است. اگر قصد خرید کتونی برند و یا کفش اصلی در هر سایز و برند و رنگبندی که مدنظرتون هست را دارید، میتوانید از فروشگاه آنلاین همیشه تخفیف شیک استایل تجربه خریدی راحت با  قیمت مناسب را داشته باشید.

مطلب پیشنهادی

دانه چیا برای لاغری بخوریم یا نه؟

در سال‌های اخیر دانه چیا و فوایدش را زیاد شنیده‌ایم. ماده‌ای که حتی به عنوان …