یادگیری زبان سوئدی از صفر

یادگیری زبان سوئدی فرصت هایی جهت تحصیل و کار برای شما فراهم می سازد چرا که از زبان های زنده دنیا محسوب می شود. مطمئنا این زبان طرفداران زیادی دارد چون برای مهاجرت و تحصیل در کشور سوئد نیز متقاضیان زیادی وجود دارند‌. اما مطمئنا مسیر پر چالشی در انتظار شما خواهد بود و برای گذر از این چالش ها و آموزش راحت این زبان با آموزشگاه زبان ملل همراه و همگام شوید.

هزینه آموزش زبان سوئدی

بدون تردید یادگیری زبان سوئدی نیر همچون سایر زبان ها هزینه هایی را در بر دارد. برای شرکت در کلاس های آموزشی این زبان، هزینه هایی مشخص شده اند. اما در آموزشگاه زبان ملل به تمام مسائل فکر شده و به آن پرداخته ایم. هزینه ها طبق اصول مشخص شده‌ اند.

نکته مهم در مورد دوره های آموزشی موسسه ملل این است که پرداخت هزینه در مقابل مزیت های شرکت در این کلاس ها بسیار ناچیز است. شما در کلاس های معتبری ثبت نام می کنید. قبل از شروع دوره ها می توانید با آزمون تعیین سطح، در مرحله و دوره مناسب دانش زبانی خود ثبت نام نمایید. البته اگر پیش زمینه ای از این زبان دارید.

در صورتی که هیچ گونه دانش زبانی از زبان سوئدی ندارید، از پایه شروع نموده و آموزش زبان سوئدی را با بهترین و به روز ترین تکنیک ها آغاز نمایید. شما با این کار دوستانی پیدا می کنید که بر این زبان تسلط دارند و یا در حال آموزش این زبان هستند و این کمک بزرگی برای شما محسوب می شود.

شما این فرصت را دارید که جملات و کلماتی را که یاد می گیرید، زیاد تکرار کنید و این امر سرعت فرایند یادگیری را برای شما افزایش می دهد. مطمئنا با حضور بافتن در کلاس ها انگیزه شما بالاتر رفته و بیشتر مشتاق به یادگیری خواهید شد. همچنین می توانید مدت زمان مطالعه روزانه خود را بالاتر برده و از منابع بسیار معتبری که اساتید شما معرفی می نمایند کمال استفاده را ببرید.

در موسسه ملل تمام دوره های آموزشی با روش های نوین و سرگرم کننده برگزار می شود و همین امر باعث می شود که بسیار اصولی زبان سوئدی را یاد بگیرید. نکته مهم دیگر این است که شما از اشتباهات خود خجالت نمی کشید چون که با هم سطح های خود در یک کلاس قرار دارید. با این وجود هزینه ها بسیار کم رنگ خواهند شد و مزایای شرکت در این کلاس ها جای آن را خواهند گرفت‌.

بیشتر بخوانید:  نایاب‌ترین تمبر جهان حراج شد

دوره فشرده آموزش زبان سوئدی

در آموزشگاه زبان ملل می توانید زبان سوئدی را به صورت ترمیک و فشرده آمپزش ببینید‌. اما مطمئنا در فرایند یادگیری زبان سوئدی همه شرایط یکسان ندارند‌. برخی از زبان آموزان این فرصت را دارند که در کلاس ها و دوره های ترمیک آموزشی شرکت کنند، اما عده ای هم این فرصت را ندارند و باید با فرصت بیشتری به آموزش این زبان بپردازند‌.

برای این گونه افراد شرکت در دوره های فشرده را پیشنهاد می کنیم. در این دوره ها روند یادگیری بسیار کوتاه تر خواهد شد اما گذر از این دوره نیازمند پشتکار زیاد و تمرین و تکرار مداوم و داشتن صبر است‌. در دوره های فشرده شش ماهه مدت زمان بیشتری باید در کلاس ها حضور داشته باشید. به همین دلیل است که شما باید تلاش و پشتکار بیشتری داشته باشید.

صرف حضور در کلاس ها نمی تواند نتیجه مطلوبی داشته باشد، بلکه باید در کنار شرکت در کلاس ها، با جدیت تمرین کنید و در برنامه روزانه خود ساعات زیادی را برای این کار در نظر بگیرید. گروهی از زبان آموزان به قصد مهاجرت در این دوره ها شرکت می نمایند و مطمئنا باید زمان خود را مدیریت نموده و نهایت تلاش خود را به کار ببندند.

سوالی که بسیاری از زبان آموزان در مورد این دوره های فشرده دارند، این است که آیا درس ها به سرعت تدریس خواهد شد. در پاسخ باید گفت که به هیچ عنوان در این کلاس ها با سرعت آموزش داده نمی شود، بلکه باید مدت زمان بیشتری را در کلاس ها سپری کنید این کلاس های فشرده مدت زمانی حدودا سه ساعت دارند ‌و به همین دلیل است که باید با جدیت و پشتکار بیشتری در این مسیر قدم بگذارید. ساعات تمرین و تکرار روزانه خود را باید افزایش دهید و به گونه ای آموخته ها را تمرین کنید که یادگیری زبان سوئدی برای شما کاری راحت شده و نتیجه نیز بسیار مطلوب باشد.

بیشتر بخوانید:  دختری که کامل یخ زده بود به طرز شگفت انگیزی زنده شد!

مهاجرت به سوئد از طریق دوره زبان سوئدی

برخی افراد قصد دارند که به دلایل مختلف از جمله کار یا تحصیل در کشورهای اروپایی، به دنبال اقامت در این کشورها باشند‌. پیشنهاد ما به این افراد شرکت در دوره های رایگان یادگیری زبان سوئدی می باشد. افرادی که تمایل دارند در رشته های دندانپزشکی، پزشکی، پرستاری و کادر درمان تحصیل کنند، این شرایط را حتما مورد توجه و بررسی قرار دهند.

همان گونه که همگی مستحضر هستید، کشورهای دیگر از طریق دوره های زبانی به ایرانیان ویزا نمی دهند. در این بین برخی کشورها مثل سوئد این شرایط را برای ایرانیان قرار داده و می توان برای این دوره های زبانی اقدام نمود. شایان به ذکر است که اخذ ویزای تحصیلی به شیوه شرکت در دوره های زبان سوئدی راهی بسیار خوب برای ورود شما به این کشور و ادامه تحصیل می باشد.

برای این کار باید برای شرکت در دوره های یادگیری زبان سوئدی اقدام نمایید چون زبان رسمی این کشور سوئدی می باشد. افرادی که قصد دارند در رشته های پزشکی، دندان پزشکی، پرستاری، مامایی و رشته هایی در این زمینه تحصیل کنند یا در این رشته ها فارغ تحصیل شده اند، می توانند برای شرکت در دوره های آموزش زبان سوئدی اقدام نمایند.

بررسی کلاس های زبان سوئدی

گفتنی است که کلاس های زبان سوئدی دارای ۳۰ واحد است که از این تعداد ۱۵ واحد گرامر و ۱۵ واحد به صورت آکادمیک رایتینگ می باشد. این دوره حدود شش ماه به طول می انجامد. اما بدون شک این مدت زمان به تلاش و پشتکار فرد بستگی دارد.

افرادی که تمایل دارند در دانشگاه های سوئد تحصیل نمایند باید حداقل مدرک ۵.۵ آیلتس را داشته باشند. با این کار شما می توانید سطح زبان انگلیسی خود را افزایش داده و در رشته های تحصیلی و در مقطع های کارشناسی و کارشناسی ارشد شرکت نمایید‌. البته اگر دوره های آموزشی را در سوئد گذرانده باشند دیگر نیاز نیست برای زبان انگلیسی مدرکی ارائه دهند‌.

معرفی چند اپلیکیشن برای یادگیری زبان سوئدی

فراموش نکنید که در کنار آموزش فشرده و شرکت در دوره های آموزشی و کلاس ها می توانید از طریق اپلیکیشن ها نیز به یادگیری زبان سوئدی بپردازید. اپلیکیشن ها به دلیل دارا بودن مطالب مفید و تمرین های روزانه می توانند کمک زیادی به شما زبان آموزان عزیز بکنند. تعدادی از این اپلیکیشن ها را به شما معرفی می کنیم.

بیشتر بخوانید:  جراح بینی با قیمت مناسب در تهران

 

معرفی اپلیکیشن Pimsleur Swedish

برای یادگیری زبان سوئدی می توانید از این اپلیکیشن استفاده نمایید. شاید بتوان به جرات گفت که این برنامه، معتبر ترین روش را برای آموزش زبان سوئدی ارائه می دهد. شما این فرصت را دارید که در کمترین زمان ممکن، به آموزش این زبان بپردازید.

این اپلیکیشن و روش آموزشی آن کاملا مورد تایید است و تمام نهادهای دولتی و حتی سیاستمداران آن را قبول دارند. نکته مهم این است که در این اپلیکیشن تمام اصول زبانی و مهارت های مهم از جمله مهارت نوشتاری، گفتاری، خوانداری و شنیداری مورد توجه می باشد.

روش رزتا استون برای یادگیری زبان سوئدی

در این نرم افزار آموزشی به صورت کاملا حرفه ای با استفاده از تصویر، فیلم های آموزشی و صدا به آموزش و یادگیری زبان سوئدی پرداخته شده است. مهارت های نوشتاری، خوانداری، گفتاری و شنیداری و نکات گرامری در این برنامه مورد توجه است.

روش آموزش زبان سوئدی در این برنامه بسیار سرگرم کننده، جذاب و آسان می باشد. عبارات و کلماتی که در مراودات روزانه مورد نیاز است را می توانید در این اپلیکیشن به راحتی هر چه تمام تر یاد بگیرید. طراحی این برنامه به گونه ای کاملا حرفه ای بوده و کلمات و واژه ها ملکه ذهن زبان آموزان خواهد شد.

سخن پایانی

با مطالعه مطالب این نوشتار ارزشمند، اطلاعات شما در مورد زبان سوئدی، دوره های فشرده در آموزشگاه زبان ملل و مهاجرت به کشور سوئد افزایش می یابد. زبان سوئدی از زبان های زنده و رایج در دنیا محسوب می شود و به دلیل تقاضای زیاد برای مهاجرت به کشور سوئد، این زبان نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است. به همین منظور بسیاری از علاقمندان، یادگیری زبان سوئدی را در برنامه خود قرار می دهند و با این کار مزایای زیادی را به دست می آورند. برای شرکت در دوره های آموزش زبان سوئدی با موسسه ملل همراه شوید‌.

مطلب پیشنهادی

بهترین آرایشگاه زنانه خوب در زعفرانیه تهران چه ویژگی های دارد

یک آرایشگاه زنانه خوب در زعفرانیه تهران چه ویژگی هایی دارد؟ این سوال از جمله …