بوت زنانه و نیم بوت زنانه برای پاییز 2022

بوت زنانه و نیم بوت زنانه برای پاییز 2022

  • بوت زنانه و نیم بوت زنانه طوسی

نیم بوت زنانه

  • بوت زنانه کد WS4030

چه کسی گفته است که رنگ سفید فقط برای رفتن به جشن و مهمانی های رسمی است؟ شما می توانید تمام روزهای پاییز این چکمه های طوسی را ، با یک لباس و ژاکت یا با یک شلوار جین مورد علاقه خود بپوشید. چکمه‌ها از چرم بسیار نرم ساخته شده‌اند و دارای پاشنه‌ای درشت هستند که به راحتی در هر کجا که می‌روید می توانید آن را بپوشید و قدم بزنید.

  • بوت زنانه WS 4022

بوت زنانه و نیم بوت زنانه رنگ تیره را از کمدتان حذف کنید. این کفش چرم زنانه مدل 4022 واقعاً بی نظیر است، زیرا از مرغوب ترین نوع چرم در رنگ طوسی ساخته شده اند تا ظاهری براق داشته باشند. ما در فروشگاه چرم کاکتوس انواع بوت زنانه و نیم بوت زنانه در رنگ های مختلف را طراحی و تولید می کنیم اما رنگ طوسی محبوب سال 2022 است پس از آن غافل نشوید.

  • بوت بلند زنانه مدل WS 4027

تا حالا برای خرید بوت زنانه و نیم بوت زنانه از فروشگاه چرم کاکتوس محصولی انتخاب کرده اید؟ بوت بلند زنانه مدل WS 4027 بسیار پرطرفدار است و یک پاشنه بسیار ظریف مناسب خانم های قد بلند دارد. چرم این بوت با شیارهای بسیار جذاب و خاص نظر هر خریداری را به خود جلب می کند. قیمت این بوت با توجه به جنس چرم مرغوب، طراحی بی نظیر و بلندی بسیار بی نظیر است. شما می توانید همین امروز بصورت اینترنتی و حضوری این بوت بی نظیر را برای فصل پاییز و زمستان خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:  درآمد دلاری با خرید دستگاه‌‌های ماینر

انتخاب امروز سرمایه فردای شماست.

  • بوت زنانه و نیم بوت زنانه با طراحی غربی

بوت زنانه

  • بوت زنانه مدل WS4022

ما در فروشگاه چرم کاکتوس انواع مدل های کفش چرم زنانه را طراحی و تولید می کنیم تا شما با هر سبک و استایلی که دارید بتوانید به راحتی کفش دلخواه خود را خریداری کنید. پیشنهاد ما به شما نیم بوت زنانه مدل WS 4022 است، این نیم بوت های چرمی از فروشگاه چرم کاکتوس به اندازه کافی مرغوب می باشند و در عین حال به اندازه کافی ساده هستند که شما می‌توانید با هر لباس پاییزی بپوشید. ویژگی برجسته این نیم بوت ها به شرح زیر است:

ارتفاع پاشنه : حدود 7سانت

جنس زیره : نیولایت  New Light

جنس کفی داخلی : کفی سوئیت خز

جنس آستر : سوئیت خز

جنس رویه : چرم گاوی

  • نیم بوت زنانه مدل WS 4020
بیشتر بخوانید:  آدم‌ربایی‌های مرموز با پایان‌های غیر منتظره

با خرید این نیم بوت زنانه به صنعت مد سلام کنید. این نیم بوت با ارتفاع پاشنه سه سانت کاملا مناسب پیاده روی می باشد. اگر بدنبال این هستید که نیم بوتی را خریداری کنید تا سال ها برای شما ماندگار باشد، ما این نیم بوت زنانه را به شما پیشنهاد می دهیم. زیرا این مدل دارای زیره تی پی یو، کفی داخلی و آستر سوئیت خز و جنس رویه چرم گاوی می باشد. این سبک از نیم بوت زنانه دارای رنگ های بسیار خاص می باشد.

  • بوت زنانه بلند مدل WS 4024

تمام خانم ها برای فصل زمستان خود نیازمند یک جفت بوت زنانه بلند هستند. شما می توانید این سبک بوت ها را برای مهمانی شبانه، جلسات رسمی و یا حتی پیاده روی در یک روز سرد زمستانی، از فروشگاه چرم کاکتوس خریداری کنید. آنچه که باعث جذابیت این مدل می شود ظرافت در طراحی این مدل و قرارگرفتن بندهای بلند در پشت کفش است. این مدل بوت زنانه بلند کاکتوس هنرطراحان، تیم قوی و خلاق چرم کاکتوس است که با بهترین کیفیت جنس و اصالت در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد.

  • بوت زنانه و نیم بوت زنانه مینیمال

کفش چرم زنانه

1-       بوت زنانه مدل 4021

بیشتر بخوانید:  زن چینی رکوردار بلندترین مژه جهان+تصاویر

اجازه ندهید که چیزی در صنعت مد 2022 در پاییز امسال شما را غافل کند. اگر به یک بوت برای روزهای بارانی نیاز دارید، به کارشناسان خبره در فروشگاه چرم کاکتوس مراجعه کنید و انواع مدل بوت زنانه و نیم بوت زنانه مناسب روزهای برفی و بارانی آنها را بررسی کنید. استایل با این سبک نیم بوت زنانه بسیار پرطرفدار است و پوشیدن آن آسان است. این مدل از کفش چرم زنانه جذاب برای کسانی است که پنجه های گرد تر میپسندن.

2-       نیم بوت زنانه مدل WS 4004

این مدل از کفش زنانه بدلیل داشتن ارتفاع پاشنه حدود سه سانت، جنس زیره تی پی یو T.P.U، جنس کفی داخلی و آستر سوئیت خز و جنس رویه چرم گاوی بسیار پرفروش می باشد. مدل WS 4004 کاملا مطابق با طراحی های سال 2022 تولید شده است. رنگ زمردی رویال این مدل بسیار خاص و چشمگیر می باشد.

3-       نیم بوت زنانه مدل WS 4026

پاییز امسال را با یک نیم بوت زنانه جوراب چرمی مینیمال با لاهام از زنان فرانسوی آغاز نمایید. نیم بوت زنانه باید دارای کیفیت مرغوب، ماندگاری بالا و زیبایی منحصربفرد باشد که تمامی این صفات در نیم بوت های زنانه مدل 4026 چرم کاکتوس قابل رویت است.

مطلب پیشنهادی

بهترین آرایشگاه زنانه خوب در زعفرانیه تهران چه ویژگی های دارد

یک آرایشگاه زنانه خوب در زعفرانیه تهران چه ویژگی هایی دارد؟ این سوال از جمله …