بیوگرافی امیر جعفری

امیر جعفری متولد 1 شهریور 1353 در تهران، هنرمند تلویزیون، سینما و تئاتر ایران است. امیر جعفری فارغ التحصیل رشته مدیریت از دانشگاه آزاد واحد فیروزکوه است. امیر جعفری دو سال زیر نظر حمید سااریگیان بازیگری خواند. سال آخر دبیرستان با آموزش سمدری به کلاس های یک مرکز تجربی رفتم و به بازیگری مشغول شدم. برای من خیلی گرون بود امیر جعفری بازیگری را از سال 1380 شروع کرد و در سریال های نان، عشق و موتور 1000 بازی کرد.

احتمالاً زمانی که سریال طنز از تلویزیون پخش شد، هیچکس فکر نمی کرد که امیر جعفری روزی به یکی از موفق ترین هنرمندان تلویزیون و سینما در سبک طنز تبدیل شود، اما امیر جعفری تنها کسی نبود که نامی برای خود دست و پا کرد. خود در زمینه طنز. زمانی که در سریال پرطرفدار میوه بنی نقش جلال فتوحی پسر علی نصیریان را بازی کرد، همه مطمئن شدند که امیر جعفری هنرمند است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی شقایق فراهانی

مصاحبه ریما رامینفر:

در تئاتر با هم دوست شدیم، فکر می کنم سال 73 بود که با هم به عنوان دو جلاد در یک نمایش کار می کردیم و قبل از آن یک سال در کلاس آقای تساریقیان همکلاسی بودیم.امیر در آن زمان برای من بسیار مفید بود و رهبری ایشان در فضای تئاتر تاثیر زیادی داشت. نزدیک به 11 سال با هم کار کردیم و با هم آشنا شدیم و در نهایت این 11 سال دوستی به ازدواج منجر شد. حاصل این ازدواج یک پسر به نام رسام است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی الهه فرشچی

بابک زنجانی به همکاری خود با امیر جعفری در سریال یاسین فیلم اشاره کرد و گفت: امیر جعفری به عنوان مشاور هنری با ما همکاری می کند و یکی از کسانی است که درباره فیلمنامه نظر می دهد و به همکاری خود با امیر نیز اشاره کرد. امیر جعفری که هنرمند است مرا به ابراهیم شیبانی معرفی کرد. من و امیر همکلاسی بودیم. 5 سال در دبستان در مدرسه شهر غرب و دبیرستان ایثار با هم بودیم. ما هنوز دوستان خانوادگی هستیم. البته ما با امیر رابطه کاری نداریم و از دوستی من سود مالی نبرده است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی الهام شعبانی +عکس

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …