بیوگرافی سعید راد

احمد سعید حق پرست راد معروف به سعید راد متولد ۱۳ آبان ۱۳۳۷ در تهران، هنرمند ایرانی است. سعید راد پس از پایان تحصیلات متوسطه در سال 1347 فعالیت هنری خود را در سینما آغاز کرد و در سال 1350 با بازی در فیلم فاتحین بیابان وارد سینما شد. سعید راد در فیلم عقاب ها 1363 بازی کرد. عقاب ها یک فیلم نظامی ایرانی به کارگردانی ساموئل خاچیکیان در سال 1363 است. این اولین و جدی ترین فیلم درباره جنگ ایران و عراق است. این فیلم در سال ۱۳۶۴ اکران شد و در حالی که جمعیت ایران نزدیک به ۴۵ میلیون نفر بود، ۱۸ درصد فیلم را دیدند و این فیلم ۷۳۸ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان فروخت.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی بهنوش طباطبایی

سعید راد پس از ممنوعیت ویدئو در اواسط دهه 60 ایران را ترک کرد و مدتی را در هند، کانادا و آمریکا گذراند. وی در سال ۱۳۷۸ به وطن بازگشت و پس از سال ها دوری از سینما در فیلم دوئلی به کارگردانی احمدرضا درویش به ایفای نقش پرداخت.

سعید راد در سنین پایین ازدواج کرد اما اطلاعات زیادی از این ازدواج در دست نیست و ثمره این ازدواج یک پسر به نام سام و یک دختر به نام نگا است.سعید راد بعداً از همسرش جدا شد و همسر و فرزندانش اکنون در کانادا هستندهمسر دوم سعید راد، نوش تفریف، یکی از خوانندگان قبل از انقلاب بود که ازدواج او در اخبار آن زمان جنجال زیادی به پا کرد. این ازدواج دیری نپایید و پس از مدتی این زوج هنری از هم جدا شدند. در این سال ها سعید راد با همسر سومش در مراسم فرش قرمز دیده شده است.

بیشتر بخوانید:  مجید واشقانی + تصاویر مجید واشقانی

در جوانی بولینگ حرفه ای بودم و هر روز بولینگ می زدم اما این سال ها وقت کمتری دارم. ورزش صبحگاهی من با پیاده روی در ورزشگاه هنگلب شروع می شود. این روزها دوچرخه سواری و ایروبیک را ترجیح می دهم. آنقدر در دوچرخه سواری پیشرفت کرده ام که می توانم قهرمانی دوچرخه سواری را کسب کنم و به تیم ملی بروم.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی ساره بیات

من در محل کار لباس مرتب و هماهنگ می پوشم اما پس از بازگشت به ایران، لباس های 10 سال پیش را می پوشم. اگر از تجهیزات و لباس مناسب استفاده کنید، می توانید سال ها از آنها استفاده کنید. به نظر من خرید محصولات با برند مورد اعتماد به صرفه است. ارائه اکسسوری های دو منظوره مشابه مبل ها نیز به اقتصاد خانواده کمک می کند، البته عده ای می خواهند با برندهای معروف هویت، اصالت و کلاس پیدا کنند.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …