بیوگرافی مهران غفوریان

مهران غفوریان متولد 12 شهریور 1353 در تهران، کارگردان، هنرمند، کمدین و فیلمنامه نویس سینما، تلویزیون و رادیو است. وی فارغ التحصیل رشته نقاشی عمومی از دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی است. او در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد و در منطقه تهرانسر و دریا بزرگ شد. پدرش ناخدای نیروی دریایی تهران و مادرش استاد تبریز است. او یک برادر به نام مهدی دارد که 5 سال از او بزرگتر است و آهنگسازی می کند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی لاله اسکندری

برای اولین بار در سال 1392 در سن 20 سالگی به توصیه یکی از دوستانش در سی و نهمین آزمون برنامه ای به سرپرستی داریوش کاردان شرکت کرد و پذیرفته شد. اما اوج شهرت او ساخت سریال زیر آسمان صاف بود که یکی از بهترین و پرمخاطب ترین سریال های دهه های اخیر بود که در آن هر دو سری دوم و سوم را تهیه کرد و نقش بهروز خلیبند را بازی کرد. سعید آقاکانی، محمدرضا گلزار، یوسف تیموری، امین حیایی، محسن تنابنده و پیمان قاسم خانی از دوستان خوب و صمیمی او هستند. او علاوه بر فعالیت در عرصه سینما و هنر، به فروش شیرینی و آجیل می پردازد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی سحر زکریا

برخلاف شخصیت هایی که بازی می کنم، بسیار جدی هستم و هر کاری را که انجام می دهم جدی می گیرم.کسانی که با من کار کرده اند به خصوصیات اخلاقی من واقف هستند، اما در کل سعی می کنم همه چیز را به موقع انجام دهم. مهران غفوریان در 22 دی ماه 1392 در سن 40 سالگی با دختری آرزو ازدواج کرد که در یک مرکز با هم آشنا شدند و سپس تصمیم به ازدواج گرفتند. حاصل ازدواج یک دختر به نام حنا در بهمن 1376 بود.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی بازیگران سریال نون خ 3 + عکس بازیگران سریال نون خ 3

مهران غفوریان چون اضافه وزن داشت و مفاصلش فرسوده شده بود مجبور به کاهش وزن شد و در نتیجه وزنش به شدت کاهش یافت.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …