جدیدترین ورکشاپ پیپرفشن در موسسه طراحان مد

طراحی لباس، بخش مهمی از دنیای تجارت و هنر امروز محسوب می‌شود. هنری که مهم‌ترین ویژگی‌اش، وجه کاربردی و نیاز همیشه بازار به آن محسوب می‌شود. این هنر – صنعت امروزه بیش از هر زمان دارای علاقمندانی جدی و پیگیر به دنبال آموزش دیدن در این حیطه است. موسسات آموزشی، دانشگاه ها و مدارس، فرصت مناسبی برای آموزش در این رشته و حوزه‎های مرتبط با آن را فراهم کرده‌اند. موسسه طراحان مد نیز یکی از این محیط های آموزشی مرتبط با رشته های طراحی لباس محسوب می‌شود. در این نوشتار به معرفی این موسسه می‌‌پردازیم.

موسسه طراحان مد

موسسه طراحان مد یک آموزشگاه طراحی لباس است که از سال 1393 فعالیت دارد. این آموزشگاه، هدف خود را ارتقاء سطح آموزشی و ایجاد تفاوت در شیوه های تدریس و سرفصل‌های درسی این رشته می داند. موسسه طراحان مد، تا به حال به تعلیم بیش از 7000 هنرجو پرداخته و حدود 874 دوره آموزشی برگزار کرده است. این موسسه دارای 4 دپارتمان آموزشی با دوره های متنوع است. دوره های این دپارتمان ها، نیازهای آموزشی مرتبط با رشته طراحی لباس را به طور کامل در خود جای داده است.

دوره الگو سازی و دوخت

موسسه طراحان مد دارای چهار دپارتمان اصلی است که هر کدام دوره های متنوعی را در برمی‌گیرد. این دپارتمان ها شامل دپارتمان طراحی لباس، دپارتمان اکسسوری مد، دپارتمان الگوسازی و دوخت و دپارتمان مدیریت برند است. دوره هایی همچون طراحی لباس،  طراحی کفش، طراحی با نرم افزار، الگوسازی و دوخت و دیجیتال مارکتینگ بخشی از این دپارتمان ها محسوب می‌شود.

هنر-صنعت پوشاک به عنوان یکی از مهم‌ترین موضوعات اقتصادی در دنیای امروز مطرح است. این حوزه وابسته به المان‌های مختلفی همچون فرهنگ، سنت، جریانات اجتماعی و… به حیات خود ادامه می‌دهد. بخشی از این هنر- صنعت به موضوعات زیبایی‌شناسانه شامل طراحی لباس، اکسسوری و متعلاقات دیگر این حوزه اختصاص دارد. مباحث فنی شامل الگوسازی، تسلط به انواع دوخت، روش‌های دقیق اندازه‌گیری، شناخت قسمت‌های لباس، آشنایی با تجهیزات دوخت کار با آن‌ها است. دوره الگوسازی و دوخت عمومی به آماده سازی با مهارت های مهم  بخش فنی این هنر – صنعت می‌پردازد.

بیشتر بخوانید:  قیمت زعفران | خرید زعفران کیلویی | قیمت زعفران امروز

دوره جامع رهبری در طراحی لباس

اگر به دنبال دوره های آموزشی جامعی هستید که تمام نیازهای شما را در حوزه مد و لباس تامین کند، ما موسسه طراحان مد را به شما پیشنهاد می‌دهیم. دوره جامع رهبری در طراحی لباس این موسسه صفر تا صد موضوعات مرتبط با این رشته را دربرمی‌گیرد. این موضوعات از طراحی فیگور، تا طراحی لباس های ابتدایی، رنگ شناسی، کالکشن سازی و پورتفولیو تا الگو سازی و دوخت را در بر می‌گیرد. رشته های مرتبط با مدیریت برند همچون بوم کسب و کار، بازاریابی و فروش و تکنولوژی مد نیز برخی دیگر از بخش های این دوره جامع محسوب می‌شوند. این موسسه سعی کرده است که تمام آنچه مورد نیاز شما برای یک طراح لباس شدن است در دوره جامع خود جای دهد.

دوره طراحی کفش

یکی دیگر از بخش های آموزشی این موسسه، دوره های تک درس آن محسوب می‌شود. اگر شما به شاخه خاصی از طراحی لباس علاقه دارید می‌توانید در یکی از دوره های تک درس موسسه طراحان مد ثبت نام کنید. این دوره ها شامل طراحی و ساخت کفش، طراحی و نقاشی پارچه، دوره های الگوسازی و دوخت، آموزش نرم افزار و … است. این دوره‌ ها مناسب بازار کار طراحی شده‌اند تا تمام نیازهای هنرجویان را شامل شوند.

بیشتر بخوانید:  ازدحام، رازبقای پنگوئن ‌ها (+عکس)

برای نمونه می‌توان به دوره طراحی کفش در موسسه طراحان مد اشاره کرد. هنرجو در دوره طراحی و تصویرسازی کفش با تناسبات پا و طراحی آن، محدویت‌های احتمالی در طراحی، اجزای مختلف کفش و ابزار آن آشنا خواهد شد . وی همچنین به طراحی کفش از سبک انتخابی یا مورد علاقه‌اش خواهد پرداخت. این دوره ضمن انجام کار عملی، به رفع ایرادات احتمالی می‌پردازد. دانستن اینکه چه نکاتی  به زیبایی، دوام و تعادل کفش به عنوان بخش کاربردی و مهم استایل هر فرد کمک می‌کند، از موضوعاتی است که هنرجو در دوره طراحی فرمی کفش با آن آشنا می‌شود.

ورکشاپ پیپر فشن

طراحان مد، یکی از برترین موسسات آموزشی در حوزه آموزش مد و فشن و موضوعات وابسته به آن محسوب می‌شود. این موسسه که از سال 1393 کار خود را آغاز کرده تا به حال بیش از 7000 هنرجو و بالغ بر 874 دوره آموزشی در رزومه خود داشته است. یکی از مهم‌ترین اهداف طراحان مد، ایجاد جریان در حوزه مد و فشن است. این هدف با برنامه‌ریزی‌های دقیق، انتخاب اساتید برتر، سرفصل‌های آموزشی منطبق با موسسات برتر دنیا و برگزاری ورکشاپ های خلاقانه مانند ورکشاپ پیپر فشن به‌دست آمده است.

پیپر فشن یکی از مهم‌ترین شاخه‌های استفاده از اوریگامی در هنرهای دیگر محسوب می‌شود. توریگامی به عنوان یک خلاقانه، امروزه بسیار مورد علاقه هنرمندان رشته های مختلف قرار گرفته است. ورکشاپ پیپر فشن در موسسه طراحان مد، با هدف شناساندن این هنر و تحول مبتنی بر دیدگاه های هنری در عرصه طراحی لباس می‌کند. مواجهه سازی هنرجویان با خلاقیت های موجود در این سبک و بهره‌گیری از آن در طراحی لباس‌های متفاوت از دیگر اهداف این ورکشاپ است.

بیشتر بخوانید:  دوربین مداربسته خورشیدی چیست و چگونه کار میکند ؟

دکتر الناز حدیدی

مدیریت درست، شرط مهم موفقیت هر مجموعه‌ای محسوب می‌شود یکی از ویژگی های مثبت موسسه طراحان مد نیز، مدیریت آن است. دکتر الناز حدیدی، دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته طراحی لباس و مدرس دکتری در رشته پژوهش هنر محسوب می‌شود. ایشان طراح لباس و مدرس این رشته  است. دکتر حدیدی سوابق اجرایی و آموزشی فراوانی در حیطه طراحی لباس در کارنامه خود دارد. مشاوره های تخصصی مدیریت موسسه با هنرجویان برای قرارگرفتن در مسیر صحیح آموزش و تولید، یکی از ویژگی های طراحان مد محسوب می‌شود.

اهداف موسسه

این نوشتار، توضیح مختصری درباره موسسه طراحان مد و سوابق و رشته های آموزشی آن محسوب می‌شد. ورکشاپ‌های آموزشی، تورهای آموزشی و تفریحی و مشاوره های تخصصی بخش دیگری از فعالیت های این موسسه است. طراحان مد، مهم‌ترین شعار خود را مدیریت هدفمند و نیز همراهی هنرجویان تا رسیدن به اهداف‌شان می‌داند. هنرجویان همواره در تمام بخش های تحصیل خود و حتی پس از فارغ‌التحصیلی می‌توانند از مشاوره‌های تخصصی موسسه و مدیریت آن بهره‌مند شوند. استفاده از اساتید برتر و حساسیت بر سرفصل های آموزشی نیز بخش دیگری از اهداف این موسسه محسوب می‌شود.

مطلب پیشنهادی

بهترین آرایشگاه زنانه خوب در زعفرانیه تهران چه ویژگی های دارد

یک آرایشگاه زنانه خوب در زعفرانیه تهران چه ویژگی هایی دارد؟ این سوال از جمله …