آیا هنوز هم بلیط چارتر ارزان پیدا می‌شود؟

شاید شما نیز در زمان خرید بلیط هواپیما واژه بلیط چارتر را دیده باشید. بسیاری از افرادی که زیاد به سفر می‌روند با انواع بلیط‌های چارتری آشنا هستند. اگر شما نیز به دنبال بلیط چارتر با قیمتی ارزان و مناسب هستید، حتما قیمت‌های بلیط چارتر در سایت بلیط کده را دنبال کنید.

به پروازهایی که بلیط آنها توسط چارتر کننده که اکثرا دفاتر خدمات گردشگری و مسافرتی هستند ارائه می‌شود، بلیط چارتر گفته می‌شود. قیمت بلیط چارتر را چارتر کننده مشخص می‌کند و چنانچه تعداد پروازها در یک مسیر بیشتر باشد و تقاضا برای خرید بلیط هواپیما بالا باشد، قیمت بلیط چارتر نیز بیشتر خواهد بود. حال این سوال پیش می‌آید که آیا هنوز می‌توان بلیط هواپیما ارزان پیدا کرد؟ بهترین زمان برای خرید بلیط چارتر ارزان، چه زمانی است؟

بیشتر بخوانید:  چگونه نوسانات قیمت میلگرد روی کسب‌وکارهای مختلف تاثیر می‌گذارد؟

چطور بلیط چارتر ارزان پیدا کنیم؟

قیمت بلیط چارتر تحت شرایط مختلف ممکن است تغییر کند. زمان سفر، کلاس پروازی، میزان تقاضای مسافر، ایرلاین و شهر مقصد از جمله عواملی هستند که بر قیمت بلیط چارتر تاثیر می‌گذارند. یکی از مقاصد پرتردد، شهر مشهد است و بلیط‌ رفت و برگشت مشهد بسیار پرطرفدار هستند. اما برای این که بتوانید بلیط ارزان پیدا کنید دو راه دارید. یک راه این است که به طور مرتب سایت را چک کنید و قیمت بلیط را در ساعات مختلف روز و در تاریخ‌های مختلف دنبال کنید. قیمت‌ها در سایت بلیط کده به طور مرتب بروز می‌شوند و می‌توانید از آخرین قیمت‌ها مطلع شوید.

اما راه دیگر این است که از سرویس “دنبال کردن قیمت‌ها” استفاده کنید. برای استفاده از این سرویس کافی است شهر مبدا و مقصد را انتخاب کنید(مثلاً پیدا کردن قیمت بلیط هواپیما تهران)، سپس در صفحه‌ای که لیست پروازها برای شما نمایش داده می‌شود، سرویس “دنبال کردن قیمت‌ها” را فعال کنید. با کلیک بر روی این گزینه پنجره‌ای برای شما نمایش داده می‌شود که با تکمیل کردن آن ارزان‌ترین بلیط موجود با شرایطی که شما انتخاب می‌کنید، به اطلاع شما خواهید رسید.

بیشتر بخوانید:  مهاجرت تحصیلی به آمریکا | راهی برای رسیدن به اوج موفقیت در مسیر تحصیل

در این سرویس این امکان وجود دارد که بتوانید درصد کاهش قیمت را مشخص نموده و مدت زمان اطلاع رسانی را نیز تعیین کنید. با فعال کردن این گزینه هر زمان که قیمت بلیط از قیمت فعلی آن کمتر شود و به مبلغ مورد نظر شما نزدیک شود، برای شما پیامکی ارسال می‌شود و شما از موجودی بلیط مطلع می‌شوید.

چه زمان می‌توان بلیط چارتر ارزان پیدا کرد؟

برای این که بتوانید بلیط ارزان هواپیما پیدا کنید، بایستی در زمان مناسب برای خرید بلیط اقدام کنید. به عنوان مثال در فصل بهار  قیمت بلیط هواپیما کیش به کمتر از 600 هزار تومان نیز می‌رسد. در برخی از روزها که تعداد مسافران خیلی کم می‌شود شاید بتوانید بلیط 200 هزار تومانی نیز پیدا کنید و این یک فرصت عالی برای سفر کردن به جزیره زیبای کیش است. می توانید جاهای دیدنی کیش در بهار را در این مطلب ببینید. معمولا در ایامی که میزان تقاضا کم است و به دلیل شرایط آب و هوایی یا ایام امتحانات قیمت بلیط‌ها کاهش می‌یابند و چارتر کننده‌ها برای این که ضرر نکنند ترجیح می‌دهند بلیط هواپیما را با کمترین قیمت به فروش برسانند تا هواپیما خالی به سمت مقصد پرواز نکند.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) آیین ملی و مذهبی گل غلتان

مطلب پیشنهادی

بهترین آرایشگاه زنانه خوب در زعفرانیه تهران چه ویژگی های دارد

یک آرایشگاه زنانه خوب در زعفرانیه تهران چه ویژگی هایی دارد؟ این سوال از جمله …