انواع مانتو جدید و ترند بهار 1402 کدامند + تصویر

طراحان مد امسال غوغایی به پا کرده اند. به طوری که ترند امسال متفاوت تر از سال های قبل است.  اگر این روزها به فروشگاه های بزرگی مثل گالری مانتو میرداماد سری بزنید کلکسیون مانتوهای بهاره ای را مشاهده خواهید کرد که آمیزه ای از طرح های کلاسیک و مدرن است. این مدل ها به شیوه ای طراحی شده اند که برای هر سلیقه ای مناسب می باشند.

مانتوهای جدید و ترند بهار 1402

از نظر طراحان دنیای مد، 14 مانتو در بهار امسال بیشتر از همه به چشم می آیند. در صورتی که می خواهید مد روز باشید با ما همراه شوید تا شما را با این مدل مانتوهای شگفت انگیز بیشتر آشنا سازیم.

مانتو آبی کمرنگ مایل به سبز

در هر فصلی مانتوهایی پوشیده می شود که به نوعی نمایانگر آن فصل می باشند. میدانیم که در فصل بهار می توان صدای آواز پرندگان را شنید. می توان شاهد تخم گذاری پرندگان بود. به همین دلیل طراحان مد و لباس معتقدند نه تنها گلها بلکه مانتویی که فرد را بیاد پرندگان بهاری بیندازد انتخابی عالی برای این فصل خواهد بود.

رابین یا سینه سرخ یکی از این پرندگان است که از دیرباز به عنوان نماد فصل بهار شناخته می شود. این پرنده تخم های آبی کمرنگ مایل به سبز و بسیار خوشرنگی دارد که امسال رنگ این تخم ها به عنوان ترند بهار 1402 تعیین شده اند. آبی تخم رابینی ” robins’ eggs blue “، رنگ آبی کمرنگ ( آبی آسمانی و کمی مایل به سبز) بسیار زیبا و خوشرنگی می باشد.  بنابراین، شما می توانید انواع مانتو آبی کمرنگ را در بهار امسال بپوشید. حتی مانتوهای آبی کمرنگ گلدوزی شده یا طرح دار نیز جزو مانتوهای جدید و ترند بهار 1402 هستند.

مانتو جدید و ترند بهار 1402 : مانتو گنجشکی

برای خانم هایی که مایلند مد روز باشند مدل مانتو گنجشکی انتخاب ایده آلی خواهد بود . بسیاری از ما در فصل بهار انتظار شکوفایی گل ها و شنیدن صدای پرندگان روی شاخ و برگ ها را داریم. بعلاوه همانطور که گفته شد پرنده های آبی و پرنده هایی با تخم آبی از قدیم نشانه ای از بهار بوده اند. بنابراین، پوشیدن یک مانتو آبی رنگ یا مایل به آبی می تواند استایل بسیار جذابی برای فصل بهار باشد. این رنگ مانتو تداعی کننده زنی خوشحال، خوش برخورد، آینده نگر و دارای روحیه آزادی است. پوشیدنش باعث می شود حس لذت و خرسندی داشته باشید. بعلاوه، رنگ ملیح و بسیار زیبایی دارد که به خانم ها حس معصومیت خاصی می بخشد. این مانتو یکی از خوشرنگ ترین مدل مانتو جدید و ترند بهار 1402 می باشد.

مانتو بنفش کمرنگ مایل به صورتی یا مانتو اسطوخدوسی

اسطوخدوسی یا بنفش کمرنگ مایل به صورتی یک رنگ خنثی فوق العاده عالی برای فصل بهار است. مانتو بنفش لایت، رنگ آرامش بخش و کلاسیکی دارد. اگر به درستی ست شود می تواند تیپ بهاری بسیار شیکی را خلق کند. کافیست این مدل مانتو جدید و ترند بهاری  را با کیف و کفش، شال، روسری و سایر اکسسوری ها ست کنید. یک عینک آفتابی بنفش و روسری بنفش با کیف و کفش سفید می تواند ایده فوق العاده ای برای بهار امسال باشد.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) راهکار عجیب یک زوج برای جلوگیری از طلاق

مانتو خنک بهاری یاسی

با آمدن فصل بهار هوا نیز گرم تر می شود. این بدان معناست که باید لباس های زمستانی را کنار گذاشته و برای مانتو جدید و ترند بهار 1402 به سراغ لباس های خنک و سبک تری بروید. بعلاوه بهار فصل مناسبی برای پوشیدن رنگ های خنثی به ویژه رنگ یاسی می باشد. رنگ یاسی هماهنگی خوبی با رنگ طبیعت در بهار دارد. از این رو خانم ها می توانند در طول فصل بهار روی پوشیدن مانتو یاسی گلدار حساب باز کنند.

برای خرید مدل مانتو جدید و ترند بهار 1402  پیشنهاد می شود از مانتو جلو باز و آزاد استفاده کنید. زیرا فصل بهار هوا رو به گرمی می رود به همین دلیل مانتو جلو باز باعث می شود که بدن کمتر گرم شود. همچنین توصیه می شود که مدل مانتو با توجه به فرم بدن و رنگ پوست انتخاب گردد.

همچنین، اگر می خواهید استایل بهاری بسیار شیکی داشته باشید و بتوانید بارها مانتو دلخواه خود را بپوشید هنگام مراجعه به مزون مانتو سعی کنید مدل هایی را انتخاب نمایید که سایز بدنتان باشد. به عبارتی تنگ یا چسبان یا خیلی گشاد نباشد.

مانتو جدید و ترند بهار 1402: مانتو مونوکروم آبی

رنگ های مونوکروم آبی از زیباترین رنگ های بهاری به شمار می روند که در بهار امسال بسیار پرطرفدار و ترند می باشند. پیشنهاد می شود سایه های مختلف رنگ آبی را با هم ست کنید.

از طیف رنگ های آبی می توان برای داشتن یک استایل مینیمالیستی بسیار شیک بهاره استفاده کرد. شما می توانید یک کت گلدار آبی یا مانتو مونوکروم آبی را به راحتی با رنگ سفید ست کنید. مانتو کتی با گل های بزرگ یا حتی پوشیدن شلوار طرح دار هم می تواند در بهار امسال ترند و مد روز باشد.

مانتو آبی کمرنگ نخی برای هر موقعیتی مناسب می باشد.این مدل مانتو را می توان برای استفاده روزمره پوشید. بعلاوه، برای مهمانی های خانوادگی و جشن ها نیز بسیار شیک خواهد بود.

مانتو جدید و ترند بهار 1402 : مانتو بخارا دوزی قرمز پرشین

بهار امسال وقت آن است که به سراغ مانتو بخارا دوزی برویم. مانتو بخارا دوزی قرمز پرشین یکی دیگر از مانتوهای جدید و ترند بهار 1402 می باشد که رنگی گرم و دلنشین دارد. می توان انواع روسری ابریشمی، شومیزهای شیک، کیف و کفش سفید یا سبز را با این مانتو ست کرد.

بی شک، مانتو بخارا دوزی از زیباترین  مدل مانتوهای بهاری است. یک مانتو پرکار و بسیار ظریف که شهرت بسیار زیادی دارد. این مدل مانتو دارای طرح ها و نقوش مختلفی است. از جمله مانتوهای بخارا دوزی می توان به مدل مانتو گل اناری، مانتو شاه عباسی، مدل مانتو گل سیبی، طرح ترنج، هندسی، گل و بوته و … اشاره کرد.

نکته دیگر اینکه برای تیپ مجلسی بهاری بسیار شیک و لاکچری خواهد بود. پرطرفدارترین مدل مانتو بخارادوزی امسال، مانتو بخارا دوزی قرمز پرشین است که مانتویی به رنگ بسیار شاد، انرژی بخش و مد روز است. اگر از طرفداران رنگ های روشن هستید نیز سفید با طرح گلدار قرمز پرشین می تواند انتخاب ایده آل و مد روزی باشد.

مانتو کتی مغزی دوزی

یکی از خوش طرح ترین مدل مانتو جدید و ترند بهار 1402، مدل مانتو مغزی دوزی شده است. در این مدل مانتو از نوار باریک و تزئینی رنگی استفاده می شود. این نوارهای براق و زیبا که رنگی مکمل رنگ مانتو هستند باعث می شود مانتو فوق العاده شیک و مجلسی به نظر برسد. در واقع، مانتو مغزی دوزی از زیباترین مدل مانتوهای مجلسی به شمار می روند که در هر فصلی می توان آنها را پوشید ( البته جنس مانتوها برای هر فصل با دیگری متفاوت خواهد بود).

بیشتر بخوانید:  6 روش برای روحیه دادن به کارکنان مجموعه

توجه داشته باشید که رنگ سفید یک رنگ خنثی می باشد که برای تمام فصول سال به ویژه بهار و تابستان مناسب است. با این حال برای استایل بهاری اگر قصد پوشیدن مانتو سفید را دارید از شال، روسری و اکسسوری هایی به رنگ های گرم اما با طراوت مثل قرمز پرشین، سبز، کله غازی، صورتی روشن، آبی کمرنگ، فیروزه ای، پرتغالی خونی و کرم استفاده کنید. در فصل بهار به هیچ عنوان سفید یکدست نپوشید و سعی کنید همرنگ طبیعت باشید.

مانتو نارنجی پرتقالی خونی

یکی دیگر از مانتوهای ترند بهاری امسال، مانتو نارنجی به رنگ نارنجی پرتقال خونی است. می توان آن را با رنگ سفید یا کرم ست کرد و استایل بهاری بسیار شیکی را خلق نمود.

اگر این رنگ به نظرتان پررنگ می آید و ترجیح می دهید از رنگ های ملایم تری استفاده کنید می توانید کیف یا کفش نارنجی پرتقال خونی را با مانتو رنگ روشن خود ست کنید. با رنگ بژ نیز بسیار زیبا به نظر می رسد. بعلاوه نارنجی انبه ای نیز انتخاب ایده آلی برای بهار امسال می باشد.

مانتو دو طرف خرجکار

مانتو دو طرف خرجکار از جدیدترین طرح های مانتو بهاری است که می تواند زیبایی استایل بهاری شما را چندین برابر بسازد. این مدل مانتو جدید و ترند بهار 1402 طرفداران بسیار زیادی دارد. یک مانتو خرجکار خوب علاوه بر زیبایی باعث می شود در مراسم ها بدرخشید.

مانتو سبز

بهار 1402 سبزپوش شوید. دلیلش این این که مانتو سبز یک مانتو فوق العاده همه کاره است. ست کردن این مانتو بسیار آسان است. بعلاوه در این فصل بسیار زیبا و چشم نواز خواهد بود. شما می توانید از انواع رنگ های مونوکروم سبز، از سبز زیتونی گرفته تا سبز لیمویی، سبز کله غازی و حتی سبز آبی را امتحان کنید.

ژاکارد یقه انگلیسی سبز

مانتو کله غازی

مدل مانتو کله غازی از هیجان انگیزترین و پرانرژی ترین مدل مانتو جدید و ترند بهار 1402 به شمار می رود. این رنگ از ترکیب دو رنگ سبز و آبی به دست می آید. شما می توانید از تمام طیف های رنگ سبز کله غازی ( کله غازی تیره تا کله غازی روشن) در بهار امسال در استایل خود استفاده کنید. یکی از نزدیک ترین رنگ ها به کله غازی، رنگ فیروزه ای است که در بهار امسال زیبایی خاصی به استایل شما خواهد بخشید. البته مانتو سبز کله غازی کمی تیره تر از فیروزه ای است. با این حال مانتو فیروزه ای نیز جزو ترندهای بهار امسال می باشد.

مانتو کله غازی باعث می شود باوقارتر، مهربان تر و آرام تر به نظر برسید. این مانتو را می توان با انواع شال و روسری و اکسسوری های صورتی، خاکستری، کرم، نقره ای، طلایی، قهوه ای، بنفش، نارنجی، سرمه ای، مشکی یا سفید ست کرد. مانتو سبز کله غازی مخصوص مجالس رسمی و نیمه رسمی است.

بیشتر بخوانید:  طرز تهیه مرغ کنتاکی یا همان مرغ KFC

 

مانتو سبز لیمویی

سبز لیمویی رنگ بهارانه بسیار شاد و باطراوتی است. می توان گفت مانتو سبز لیمویی در بهار غوغا می کند.همانند جوانه زدن درختان، مانتو سبز لیمویی نشانه ای از شروع دوباره و تازگی است. ست این مانتو با اکسسوری های خاکستری مایل به قهوه ای ترکیب بسیار شیک و زیبایی خلق می کند. ست مانتو سبز لیمویی با شال و روسری آبی، خاکستری، قهوه ای، نارنجی سوخته یا نارنجی خونی ترکیب فوق العاده ای برای بهار 1402 می باشد.

مانتو صورتی

صورتی رنگ لطیف، پر از ظرافت و زیبایی است که یکی از محبوب ترین رنگ ها در بین خانم ها به شمار می رود. در عین حال بسیار خوشرنگ است. این رنگ شامل طیف رنگ های مختلفی است که برای ترند بهار 1402 دو رنگ ” صورتی کمرنگ گلی” و ” کرم وانیلی” بهترین رنگ مانتو بهار امسال انتخاب شده اند.

مانتو صورتی کرم وانیلی رنگ صورتی بسیار ملایم و ظریفی دارد. می توان گفت یکی از عاشقانه ترین رنگ برای مانتو جدید و ترند بهار 1402 است که یادآور گل رز صورتی کریستالی می باشد. این مدل مانتو استایل بهاری خانم ها را فوق العاده جذاب می سازد و به ویژه برای تازه عروس ها مناسب است. زیرا حس لطافت و زنانگی را به ارمغان می آورد. این مدل مانتو را می توان  با شال یا روسری سفید ست کرد. بعلاوه استایل مونوکروم کرم وانیلی نیز انتخاب ایده آلی برای بهار 1402 می باشد.

ژاکارد کرم نسکافه ای : مدل مانتو جدید و ترند مخصوص بهار 1402

مدل مانتو ژاکارد کرم نسکافه ای از لاکچری ترین مانتوهای بهاری است که امسال ترند شده است. مانتو ژاکارد از کیفیت و ایستایی بالایی برخوردار است. این مدل مانتو تنوع طرح و رنگ زیادی دارد که از زیباترین و ترندترین مدل مانتوهای ژاکارد می توان به ژاکارد کرم نسکافه ای اشاره کرد. این مدل مانتو بسیار شیک و لوکس به نظر می رسد به همین دلیل برای مهمانی ها و دید و بازدید عید بسیار مناسب می باشد.

گرچه ژاکارد مانتو جدیدی نیست اما امروزه بسیار ترند شده و جزو بهترین مانتو جدید و ترند بهار 1402 محسوب می شود.

جمع بندی

همانطور که هر فصلی رنگ های مخصوص به خودش را دارد پیشنهاد می شود در فصل بهار از رنگ ها و طرح هایی استفاده کنید که شما را بیاد بهار، سرسبزی درختان، گل ها و پرندگان خوش آواز بیندازد. بهار یادآور آفتاب، گرمی ملایم، طراوت و تازگی، چمن و سرسبزی است. به طور کلی می توان گفت فصل بهار، زمان پوشیدن مانتوهایی به رنگ های روشن اما گرم است.

امروزه فروشگاه ها طیف وسیعی از مانتوها را به نمایش می گذارند. به همین دلیل انتخاب اینکه کدام مدل مانتو برای استایل بهاری بهتر است کار سختی به نظر می رسد. پیشنهاد می کنیم برای خرید مانتو بهاری و انتخاب بهترین مانتو جدید و ترند 1402 به فروشگاه گالری مانتو میرداماد مراجعه کنید. در این گالری شما می توانید انواع و اقسام مدل مانتوهای بهاری، تابستانی و … را مشاهده کنید.

مطلب پیشنهادی

بهترین آرایشگاه زنانه خوب در زعفرانیه تهران چه ویژگی های دارد

یک آرایشگاه زنانه خوب در زعفرانیه تهران چه ویژگی هایی دارد؟ این سوال از جمله …