بیوگرافی مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان در بهمن ماه ۱۳۶۷ در تهران به دنیا آمد. مهرداد صدیقیان در خانواده ای چهار نفره به دنیا آمد و یک برادر دارد. مهرداد صدیقیان دارای مدرک پیش دانشگاهی در رشته ریاضی است. مهرداد صدیقیان از کودکی علاقه زیادی به هنر و سینما داشته و از خوانندگان پرکار مجلات سینمایی است. مهرداد صدیقیان از دوران جوانی در مدرسه کارهای تئاتر زیادی انجام داده و اولین موفقیتش رهبری گروه تئاتر در مدرسه بوده و در مسابقات بین مدرسه ای و پس از چندین بار تست بازیگری در سال 1393 برای فیلم عصر جمعه مونا زندی تست شده و پذیرفته شده مقام اول را کسب کرده است. .

مهرداد صدیقیان در رشته هنری خود سریال مدینه به کارگردانی سیروس مقدم را در سال 1392 داشت که یکی از پرمخاطب ترین سریال های تلویزیونی بود. او با بازی در این سریال به شهرت رسید. پس از مدینه، مهرداد صدیقیان به طور موقت و احتمالا برای همیشه از تلویزیون خارج شد و به طور جدی و حرفه ای به سینما پرداخت. مهرداد صدیقیان درباره عدم حضورش در این سریال گفت که این غیبت داوطلبانه بوده است. اخیرا پیشنهادهای زیادی برای بازی در سریال دریافت کردم. حتی چیزهایی بود که مرا وسوسه می کرد.اما تصمیم گرفتم مدتی در این زمینه فعالیت نکنم و امیدوارم بتوانم همچنان در مقابل این وسوسه مقاومت کنم

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مریم معصومی

غذای مورد علاقه او پیتزا است. بعد از بازیگری دوست دارد مترجم شود اما در این کار تخصص ندارد. هیجان و بازی و ریسک را خیلی دوست دارد و می گوید در هر شهر و کشوری که می رود اول به شهربازی اش می رود. خسرو شکیبایی، کیت بلانشت و مارلون براندو از جمله هنرمندان مورد علاقه او هستند. او به بازی در فیلم های اصغر فرهادی علاقه دارد. علاقه زیادی به فوتبال ندارد اما از پرسپولیس حمایت می کند. او برای لباس و اندام خود اهمیت زیادی قائل است و معتقد است که صورت و اندام هنرمند ابزار اوست و باید همیشه آماده باشد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی تمام بازیگران سریال هیولا 2 + عکس های بازیگران هیولا 2

مهرداد صدیقیان در مورد خصوصیات اخلاقی خود گفت که شاید یکی از کنار من از مودب بودن من دلخور شود. درست است که من هیچ وقت به مردم بدی نمی کنم، اما چون گاهی در خودم می کاوشم، دیگران احساس می کنند کاری انجام داده اند و من عصبانی می شوم و فکر می کنم این ویژگی من برای کسی است که همیشه در کنارم است و آزار دهنده است. به او.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی هنگامه حمیدزاده

مهرداد صدیقیان درباره علاقه اش به همکاری با فیلم های اول گفت: اولین فیلم ها با تفکر و ایده جدیدی به سینماها آمدند و همیشه گوش خوبی برای شنیدن پیشنهادات هنرمندان دارند.این فیلمسازان هرگز در فیلم های خود به یک زبان صحبت نمی کنند. بگذارید هنرمند نقش را پیشنهاد کند. من به نوعی دوست دارم چالشی را که می توان برای نقش بین هنرمند و کارگردان ایجاد کرد. فیلم های اول به من این فرصت را می دهد که از آنها خواستگاری کنم و درباره نقش با آنها صحبت کنم. حتی اگر پیشنهاد من را نپذیرند، به من اجازه می دهند آزادانه نظرم را بیان کنم. به همین دلیل من همیشه علاقه مند به کار با این نسل از کارگردانان هستم.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …