تجربه اقامت در هتل‌های متفاوت شهر مشهد

اگر تصمیم داشتید با سفر به مشهد و اقامت چند روزه در آن، هتل متفاوتی را انتخاب کنید تا تجربه سفرتان خاطره‌انگیزتر شود، در ابتدا این مطلب را بخوانید و با چند هتل متفاوت این شهر آشنا شوید و بعد از آن تصمیم به رزرو هتل بگیرید.

هتل پارک حیات مشهد

یکی از هتل‌های لوکس شهر مشهد که جزو هتل‌های 5 ستاره این شهر است و حدود 25 سال از ساخت آن می‌گذرد، هتل پارک حیات این شهر می‌باشد. البته این هتل داخل شهر نیست و حدود 20 کیلومتر با مرکز شهر مشهد فاصله دارد. هتل پارک حیات امکانات تفریحی مختلفی از جمله استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و حمام ترکی دارد که تجربه سفر شما را جذاب‌تر می‌کند. این هتل حدود 7 سال پیش نیز مورد بازسازی قرار گرفت تا بتواند باکیفیت‌ترین خدمات را به مسافرانش ارائه دهد و در حال حاضر با 324 واحد اقامتی، از مسافرانی که به این شهر سفر می‌کنند، میزبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) حاشیه‌هایی از مسابقه اسب دوانی کنتاکی دربی ۲۰۲۱

هتل هما 1 مشهد

یکی دیگر از هتل‌های خوب مشهد که جزو هتل‌های پنج ستاره شهر نیز هست، هتل هما 1 است. این هتل قدیمی که حدود پنجاه سال از ساخت آن می‌گذرد، در بلوار احمدآباد مشهد ساخته شده و این روزها، یکی از محبوب‌ترین هتل‌های مشهد است. هتل هما 1 شش طبقه دارد و در مجموع با 135 واحد اقامتی، از مسافرانش پذیرایی می‌کند. البته با اینکه این هتل قدیمی‌ست، اما در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفته و این روزها، خدمات باکیفیتی را به مسافرانش ارائه می‌دهد. هتل هما 1 امکانات تفریحی مختلفی مانند زمین تنیس، سالن ماساژ و سونا و جکوزی دارد.

بیشتر بخوانید:  6 روش خرید عطر اصل از فروشگاه عطر و ادکلن

لیست هتل‌های نزدیک به حرم را هم از اینجا می‌توانید ببینید.

هتل الماس 2 مشهد

آخرین هتل متفاوتی که قصد معرفی آن را داریم، هتل الماس 2 مشهد است. این هتل شیک و پنج ستاره، کمتر از پنج سال است که ساخته شده و جزو هتل‌های نوساز مشهد است. هتل الماس 2 با 25 طبقه، از مرتفع‌ترین هتل‌های این شهر است و در کل 216 واحد اقامتی برای رزرو دارد. این هتل امکانات رفاهی و تفریحی مختلفی مانند استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ و چندین رستوران دارد که استفاده از آنها، باعث لذتبخش‌تر شدن اقامت شما در این هتل خواهد شد. نکته جالب این هتل، سبک معماری متنوع اتاق‌های مختلف آن است.

بیشتر بخوانید:  فروش عمده روغن زیتون خارجی
راهنمای رزرو آنلاین هتل در مشهد

هر زمان قصد داشتید با خرید بلیط اتوبوس با قیمت مناسب و همچنین رزرو هتل مشهد بصورت آنلاین، به این شهر سفر کنید، کافیست سری به سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ بزنید. شما می‌توانید برای رزرو هتل از طریق اسنپ تریپ، به بخش هتل داخلی رفته، شهر مشهد را بعنوان مقصد سفر انتخاب کنید و تاریخ مورد نظر برای ورود به هتل و خروج از آن را نیز تعیین نمایید. اسنپ تریپ لیستی از هتل‌های ظرفیت‌دار این شهر را به شما نمایش می‌دهد. شما از میان هتل‌های موجود، می‌توانید اتاق مورد نظرتان را رزرو نموده و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزروتان را نهایی کنید.

مطلب پیشنهادی

بهترین آرایشگاه زنانه خوب در زعفرانیه تهران چه ویژگی های دارد

یک آرایشگاه زنانه خوب در زعفرانیه تهران چه ویژگی هایی دارد؟ این سوال از جمله …