لیست بهترین ریش تراش های فیلیپس

اگر به دنبال خرید یک ماشین اصلاح با ‌کیفیت هستید، اگر وجود انواع لوازم جانبی از قبیل برس‌ها و شانه‌ها برای شما مهم است؛ اگر می‌خواهید همه انتخاب‌های ممکن را بررسی کنید و خیال شما بابت گارانتی و تعمیر قطعات راحت باشد، شک نکنید که ریش‌تراش‌های فیلیپس یکی از بهترین انتخاب‌های موجود در بازار ایران هستند. یک نام آشنا، قدیمی و خوش‌سابقه که تجربه یک خرید لذت‌بخش را برای شما به یادگار خواهد گذاشت.

این ویژگی‌ها باعث شده تا در پاسخ به سوال بهترین ریش تراش موجود در بازار ایران کدام است؟ ما ماشین‌های ریش تراش فیلیپس را به شما معرفی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

ماشین ریش تراش فیلیپس مدل S7530/50

ماشین ریش تراش مدل «S7530/50» یک ماشین منحصر به فرد از شرکت فیلیپس، برای اصلاح صورت است. این ماشین اصلاح دارای سری‌های ضد‍‌حساسیت و تیغه‌های پنج جهته است. لایه مخصوصی که روی سرهای این ماشین پوشیده شده است و باعث می‌شود به راحتی روی پوست حرکت کند.

با استفاده از این ریش تراش می‌توانید زیر دوش آب اصلاح کنید. این محصول قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب است. تکنولوژی اصلاح در این دستگاه، به صورت برش چرخشی است، شما می‌توانید با این ماشین خیلی راحت و بدون سوزش، حتی تمامی موهای بلند را هم اصلاح کنید. با کمک شانه‌ای که روی خط زن این ماشین نصب می‌شود، می‌توانید موهای صورت خود را در پنج اندازه مختلف کوتاه کنید.

ماشین ریش تراش فیلیپس مدل BT5200/13

ماشین ریش تراش فیلیپس مدل «BT5200/13» یک ماشین فوق‌العاده برای اصلاح صورت است. این ماشین ریش تراش،  17 قابلیت قابل تنظیم برای اصلاح صورت دارد و شما به کمک آن می‌توانید موهای صورت خود را از 4/0 تا 10 میلی‌متر کوتاه کنید. سیستم ویژه‌ این دستگاه به کمک شانه، موها را تا رسیدن به تیغه، برای اصلاح، بلند می‌کند. تیغه‌های این ماشین اصلاح، دوبار تیز شده و به همین علت، به شما این امکان را خواهد داد تا به راحتی موهای صورت را اصلاح کنید.

بیشتر بخوانید:  نان تست ، بوم‌نقاشی زن سرشناس ژاپنی!

ریش تراش اصلاح فیلیپس مدل S1030

ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل«S1030» دارای تیغه‌های خود تیز شونده از جنس استیل و ضد‌زنگ است. سیستم تیغه‌های این ماشین اصلاح در سه جهت مختلف حرکت می‌کند و اصلاح صورت را خیلی راحت‌تر  و دقیق‌تر پیش می‌برند. این مدل ماشین اصلاح، قابلیت اصلاح صورت با شماره صفر را هم دارد.

ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل QP 2520

ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل«QP2520/20 » دارای فناوری‌های جدید است و این امکان را ایجاد می‌کند تا شما ریش خود را در هر اندازه‌ای اصلاح کنید. این ماشین دارای سیستم حفاظت دوگانه است که از یک پوشش لغزنده با نوک‌های گرد تشکیل شده است که باعث اصلاح آسان و راحت صورت می‌شود.

به خاطر داشتن تکنولوژی اصلاح توسط کاترهای سریع الاثر (200 بار در ثانیه)، اصلاح روی موهای بلندتر هم نتایج موثرتری خواهد داشت. این ماشین ریش تراش دارای برس‌های مختلف پیرایش و اصلاح در اندازه‌های مختلف است. QP2520/20 دارای حالت‌دهنده هیبریدی است که برای پوست‌های حساس بسیار مناسب است تا پوست را تحریک نکند و موهای صورت شما را در هر سایزی که باشند به راحتی اصلاح کند.

ماشین ریش تراش فیلیپس مدل S9031

ماشین اصلاح فیلیپس مدل«S9031‌ » به خاطر داشتن تیغه‌های‌ V-Track‌، مو‌های صورت را از ته قطع می‌کند تا پوست شما را صاف و بدون هیچ ته ‌ریشی نشان دهد. این تیغه‌ها شکلی شبیه حرف‌ V‌ انگلیسی دارند. عملکرد تیغه‌های V-Track‌ به این صورت است که وقتی مو بین دو شاخ تیغه­ها قرار می‌گیرد، به سمت لبه­های V‌ شکل حرکت می‌کند و به راحتی توسط این لبه‌‌های بسیار تیز تیغه قطع می‌شوند. در واقع، این مدل طراحی ماشین اصلاح باعث می‌شود، موهای صورت در بهترین حالت برای برش قرار گیرند و از پایین‌ترین نقطه مو قطع شوند.

بیشتر بخوانید:  قیمت مبل راحتی ارزان در یافت آباد

ماشین ریش تراش فیلیپس مدل BT3216/14

ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل«BT3216/14 » طوری طراحی شده است که موهای صورت (حتی موهای کم‌پشت) را به طور یکنواخت کوتاه می‌کند. این ماشین اصلاح دارای سیستم Lift & Trim است. این قابلیت برای اصلاح یکنواخت موهای صورت، موها را توسط شانه‌‌های دستگاه بلند و به سطح تیغه­ها هدایت می‌کند. با این تکنولوژی موها به صورت یکنواخت تراشیده می‌شوند. این ماشین دارای تیغه‌های فولادی خود تیزشونده است که با گذشت زمان و استفاده از دستگاه، تیغه‌های آن مانند روز اول تیز و موثر باقی خواهند ماند.

تیغه‌های این ماشین اصلاح دارای نوک گرد هستند و به دلیل تماس صاف‌تر با پوست، از خراش و سوزش پوست جلوگیری می‌کنند. وجود این تیغه‌ها در این ماشین باعث می‌شوند، پوست شما کاملا صاف و بدون هیچ التهابی اصلاح شود. در این مدل از ماشین اصلاح صورت فیلیپس، قابلیت تنظیم طول مو وجود دارد و شما می‌توانید با تنظیم دستگاه بین 5/0 تا 10 میلی‌متر با گام‌های 5/0 میلی‌متر، موهای اضافی خود را به صورت دلخواه اصلاح کنید.

ماشین ریش تراش فیلیپس مدل S9711/23

ماشین ریش‌تراش و اصلاح صورت فیلیپس مدل«s9711/23 » به کمک تکنولوژی برش چرخشی، موهای صورت را به طور کامل و مرتب کوتاه می‌کند. این ماشین ریش تراش، مجهز به تیغه‌هایی از جنس استیل ضد‌زنگ است؛ به همین علت شما می‌توانید از این ماشین در حالت خشک یا مرطوب (به همراه افترشیو و…) استفاده کنید. این مدل به کمک باتری تغذیه می‌شود و شما می‌توانید با 60 دقیقه شارژ کردن باتری، به مدت 50 دقیقه از آن استفاده کنید. این دستگاه طوری طراحی شده که قابلیت تمیز کردن آن بسیار آسان است و شما می‌توانید بعد از اصلاح، سری‌های آن را به راحتی تمیز کنید و بشویید.

بیشتر بخوانید:  آدم‌ربایی‌های مرموز با پایان‌های غیر منتظره

ماشین ریش تراش و اصلاح صورت فیلیپس مدل HQ7320

ماشین ریش تراش و اصلاح فیلیپس مدل«HQ7320» یک دستگاه فوق‌العاده برای اصلاح است. این دستگاه به دلیل داشتن تیغه‌هایی از جنس استیل ضد ‌زنگ، مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد. شما می‌توانید از این ریش‌تراش به صورت خشک و مرطوب استفاده کنید. حتی می‌توانید به کمک آن، زیر دوش هم اصلاح کنید‌.

طراحی این ماشین به گونه‌ای است که  فلز روی تیغه‌ها به شکل منحنی است و ماشین خیلی راحت روی پوست شما حرکت می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود، اصلاح با سرعت و بدون هیچ سوزشی انجام ‌شود.

ماشین ریش تراش و اصلاح فیلیپس MG7715 و موزن بینی NT1150

این مدل از ماشین ریش تراش و اصلاح فیلیپس مدل«MG7715» و موزن بینی« NT1150» یک مجموعه‌ کامل برای اصلاح موهای سر، صورت هستند.

این ریش تراش دارای هشت سری مختلف است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید موهای مختلف را اصلاح کنید. تریمر اصلی این دستگاه عریض و برای اصلاح ناحیه سر و صورت بسیار مناسب است. همچنین به کمک یک تریمر باریک‌تر که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است می‌توانید سبیل و ریش خود را مرتب کنید.

این دستگاه به کمک حرکات چرخشی، روند اصلاح را سرعت می‌بخشد و باعث تحریکات پوستی نمی‌شود. شانه‌های دستگاه این امکان را می‌دهد که موهای خود را با هر اندازه‌ه‌ای اصلاح کنید. این مدل از ریش تراش فیلیپس به کمک باتری تغذیه می‌شود و با شارژ کامل باتری آن می‌توانید تا ۱۲۰ دقیقه موهای خود را اصلاح کنید.

در این مطلب لیست بهترین ریش‌تراش‌های فیلیپس را به شما معرفی کردیم. بهترین انتخاب زمانی اتفاق می‌افتد که شما نیازهای خود را به درستی بشناسید و مشخص کنید که به دنبال چه امکاناتی هستید و قصد دارید چقدر هزینه کنید.

مطلب پیشنهادی

بهترین آرایشگاه زنانه خوب در زعفرانیه تهران چه ویژگی های دارد

یک آرایشگاه زنانه خوب در زعفرانیه تهران چه ویژگی هایی دارد؟ این سوال از جمله …