نکاتی که خانم ها هنگام خرید کابینت آشپزخانه انزو باید بدانند

کابینت انزو یکی از زیباترین و بی نظیرترین نوع کابینت است که در سالهای اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. انزو یک برند ایتالیایی است که در ایران با الهام از این برند برای تولید کابینت آشپزخانه بهره می برند. کابینت یکی از مهمترین عناصر آشپزخانه به شمار می آید لذا انتخاب یک کابینت مناسب فضای آشپزخانه شما را رویایی و دلچسب می کند.

کابینت انزو امکان داشتن یک آشپزخانه مدرن با فضای کافی برای جاسازی لوازم و ظاهری شیک و زیبا فراهم کرده است. این روزها معماری داخلی ساختمانها به شکلی است که فضای آشپزخانه به سهولت در معرض دید قرار دارد و طراحی کابینت های انزو جلوه بی نظیری را برای آشپزخانه فراهم کرده است.

اگر به فکر تبدیل آشپزخانه قدیمی خود به یک شکل زیبا و دلپذیر هستید، ما به شما خرید کابینت آشپزخانه انزو را پیشنهاد می کنیم. در ادامه مقاله به نکات مهم و ضروری که باید در زمان خرید به آن دقت کنید، اشاره خواهیم کرد.

نکاتی که هنگام خرید کابینت انزو باید بدانید:

کابینت انزو یک برند لوکس و مدرن شمرده می شود. پایه متریالی که در تولید این نوع کابینت مورد استفاده قرار می گیرد MDF است. این پایه ها با توجه به طرح انتخابی مشتری توسط روکش های متنوع و جذابی پوشانده می شوند.

  • در زمان خرید کابینت انزو به ضخامت قطر متریال پایه آن توجه نمایید. این یکی از نکات بسیار مهمی است که باید توجه ویژه ای به آن نمایید. قطر ورق های ام دی اف در این نوع کابینت 25 میلیمتر باید باشد. این ضخامت از این جهت مورد نیاز است تا بتوان به راحتی طرح ها و حکاکی های عمیقی بر روی سطح آن پیاده کرد. چنانچه ورق ام دی اف مرغوبیت کافی نداشته باشد، کابینت ترک خورده و احتمال شکستگی وجود دارد.
  • توجه نمایید که در کابینت انزو از رنگ های روشن و سفید براق بهره می برند.
بیشتر بخوانید:  لیست بهترین ریش تراش های فیلیپس

وزن درب های این نوع کابینت به دلیل ضخامت زیاد متریال پایه، بالا می باشد و بهتر است یراق های به کار رفته در آن سبک و از جنس بلوم و فانتومی باشد.

  • در زمان خرید کابینت آشپزخانه انزو آگاه باشید که روکش انتخابی شما برای کابینت، رنگ، طرح و جنس متریال در قیمت نهایی آن بسیار تاثیرگذار است.

کابینت های انزو با توجه به اینکه دارای ویژگی های کیفی و ظاهری منحصر به فردی می باشند نسبت به مدل های مشابه گران تر هستند.

کابینت انزو دارای طرح هایی با ظرافت بالا و برجستگی های متفاوتی است. در زمان خرید توجه نمایید که روکشی که برای آن استفاده شده کلیه قسمتهای کابینت را پوشانده باشد. در غیر این صورت عمر مفید کابینت کاهش می یابد و منجر به ترک خوردگی در آن خواهد شد. این اتفاق باعث می شود تا مجبور به تعمیرات زودهنگام شوید. تعمیرات این نوع کابینت با توجه به تنوع پایه متریال آن نسبت به انواع دیگر کابینت های آشپزخانه سخت تر بوده و هزینه بالایی را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید:  زیباترین شهرداری‌های آلمان

تولید کابینت انزو نیازمند دستگاههای پیشرفته است از اینرو این محصول زیبا را از شرکت ها و تولیدی های معتبر خریداری کنید. خرید مطمئن، تضمین کننده کیفیت کالا و ضمانت نامه معتبر شرکتی می باشد.

عوامل موثر بر قیمت کابینت انزو

عوامل مختلفی می توانند بر قیمت کابینت انزو تاثیر گذار باشند و این قیمت را افزایش یا کاهش دهند. یکی از مهم ترین عوامل، کیفیت مواد و متریال به کار رفته در آن است. این مواد می توانند خارجی یا ایرانی باشند که متریال خارجی قیمت بالاتری دارند. از دیگر عوامل تاثیر گذار می توان به ضخامت ورق ها اشاره کرد. قیمت ورق های ضخیم با قیمت ورق های نازک متفاوت است.

روکش هایی که برای سطح کابینت آشپزخانه انزو استفاده می شوند نیز متفاوت هستند و قیمت متفاوتی دارند. نوع روکش مشخص کننده عمر و زیبایی کابینت انزو است؛ پس بهتر است از روکش های با کیفیت استفاده کنید، حتی اگر قیمت بالایی دارند. کابینت ساز های مختلف نیز هزینه متفاوتی دریافت می کنند. از آنجایی که کار آن ها باعث زیبایی خانه شما می شود، بهتر است از کابینت ساز هایی کمک بگیرید که با تجربه هستند و مشتریان زیادی دارند. طرح انتخابی شما نیز در قیمت نهایی کابینت آشپزخانه انزو تاثیر گذار است. هر چه طرح انتخابی شما پیچیده تر باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت.

مزایا و معایب کابینت انزو

  • برای طراحی دربکابینت انزو از CNC استفاده می شود که زیبایی آشپزخانه را دو چندان می کند.
  • این نوع کابینت ها زیبایی زیادی دارند؛ چون روی درب آن ها حکاکی می شود.
  • ورق های MDF با جنس عالی در کابینتانزو به کار رفته است؛ چون حکاکی های موجود روی درب آن ها عمیق هستند، اگر ورق هایی که به کار می روند کیفیت بالایی نداشته باشند، باعث شکستگی درب کابینت می شوند.
  • اگر در ساخت آن ها از رنگ های پلی اورتان و پولیشی استفاده شود، کابینت ها ضد خش می شوند.
  • طول عمرکابینت آشپزخانه انزو زیاد است و به مقدار زیادی در برابر رطوبت و حرارت مقاوم هستند.
  • از استحکام بالایی برخوردارند.
  • درب کابینتانزو معمولا ضخامت زیادی دارد و این به دلیل طراحی آن است.
  • درب این کابینت ها معمولا سنگین هستند، پس بهتر است از یراق آلات فانتونی یا بلوم کمک بگیرید.
  • از آنجایی که در کابینت آشپزخانه انزواز مواد و رنگ های مرغوب و خاص استفاده می شود، معمولا قیمت بالاتری نسبت به دیگر کابینت ها دارند.
  • برای ساخت کابینتانزو باید از تجهیزات مخصوص استفاده کرد.
  • اگر طرح انتخابی شما پیچیده باشد، نمی توانند همه بخش های آن را با روکش بپوشانند و این قضیه در دراز مدت مشکل ساز خواهد شد
  • پیدا کردن رنگ آن ها بسیار دشوار است و در صورت خش افتادن یا آسیب دیدن، ممکن است رنگ متناسب با آن ها پیدا نشود و کابینت شما دو رنگ شود
بیشتر بخوانید:  طراحی مدل لباس با مواد غذایی

مطلب پیشنهادی

بهترین آرایشگاه زنانه خوب در زعفرانیه تهران چه ویژگی های دارد

یک آرایشگاه زنانه خوب در زعفرانیه تهران چه ویژگی هایی دارد؟ این سوال از جمله …